Fithall magazín

Sobota 21.10.2017 svátek má Brigita

Jídlo a výživa

TOP 8 potravin, na které štíhlé ženy nedají dopustit

TOP 8 potravin, na které štíhlé ženy nedají dopustit



Možná, že si říkáte, jak to ty štíhlé ženy dělají, že jsou pořád tak hubené, i když je často vídáte v cukrárnách u dortíků, v rychlých občerstveních nad horou hranolek nebo v hospodě u piva a tlačenky. Může za tím být nespravedlnost tohoto světa - někdo přibírá i ze vzduchu, zatímco jiní se mohou cpát od rána do večera a ručička na váze se jim nehne ani o píď. Může za tím být ale také něco jiného - štíhlé ženy zkrátka vědí, jak jíst a nepřibrat.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Co s vámi udělá zdravá výživa - za hodinu, den, týden, měsíc a rok?

TOP 6 hloupých mýtů o potravinách

Neberte jen tak nějaké vitaminy. Jak poznáte ty nejúčinnější

 

Odhalte top 8 potravin, na které štíhlé ženy nedají dopustit a zhubnete jednou pro vždy také. Tyto potraviny samozřejmě nejsou samospásné a kilogramy vám na počkání neodčarují, ale když se je naučíte pravidelně jíst, pomohou vám zařadit se mezi ty štíhlé ženy, které potkáváte na ulici s kouskem pizzy v ruce - doma totiž jedí právě tyto potraviny:

1. Ovesné vločky - lidé, kteří si drží hmotnost na uzdě, často snídají ovesné (nebo jiné obilné) vločky. Nemusíte jich sníst celý kamion - stačí 40 - 50 gramů zalít vodou, krátce povařit a servírovat je třeba s trochou tvarohu a čerstvého ovoce.

2. Ledový salát - štíhlé ženy dobře vědí, že zelenina neobsahuje téměř žádné kalorie, zato spoustu vitamínů, vody a vlákniny. Neváhejte vytvořit ze své mini porce jídla objemný pokrm, doplněný spoustou salátu a další zeleniny! Zaplníte žaludek, budete jíst déle (tím ošidíte mozek i chuťové pohárky) a dostanete do sebe potřebné vitamíny i minerály.

3. Sýr cottage - dá se jíst na slano i na sladko. Až vás tedy bude příště honit mlsná, dejte si cottage se lžičkou kakaa a trochou medu. Tato svačinka plná bílkovin vás zasytí a uspokojí chuť mlsat, aniž byste přibrali jediný gram.

4. Jablka
- obyčejná jablka jezte k snídani, dopolední či odpolední svačině. Mají málo cukru, ale maximum potřebných vitamínů, vlákniny i vody. Sáhněte po nich vždy, když budete mít chuť na něco sladkého a zároveň zdravého. Tím, že je nutné je důkladně kousat, opět ošálíte svůj mozek i žaludek - budou si myslet bůhvíco jste nesnědli a kilogramy poletí dolů samy.

5. Olivový olej - nenasycené mastné kyseliny jsou nesmírně důležité pro správnou funkci našeho organismu. Štíhlé ženy nemají z tuků fóbii - naopak si na každý salát nalijí pořádnou porci olivového oleje, protože vědí, že bez tuku by se ze salátu nevstřebaly důležité vitamíny (A, D, E a K).

6. Mandle - ořechy obsahují zdravý tuk a kvalitní bílkoviny. Dopřejte si jich hrst, když máte hlad nebo chuť na malou svačinu. Samozřejmě volte nepraženou a nesolenou variantu!

7. Káva - štíhlé ženy často pijí kávu. Ta stimuluje metabolismus, navozuje pocit pohody a pokud si ji dáte s trochou mléka, dokonce i na chvíli zasytí.

8. Bílý jogurt - jogurtové kultury prospívají našemu trávení. To štíhlé ženy vědí, a proto si bílý jogurt dopřávají téměř denně. Rozhodně ale nekupujte jogurty slazené - v případě, že budete chtít svou porci zdraví sladší, dejte si do ní lžičku medu nebo domácí zavařeniny.

 

 

600x250_Jidelnicek_v1.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Jídlo a výživa Jak skladovat potraviny
Magazín 10 potravin pro všechny, které u televize honí mlsná
Jídlo a výživa 7 potravin, které je lepší před tréninkem vynechat