Fithall magazín

Úterý 12.12.2017 svátek má Simona

Jídlo a výživa

10 top potravin do diety

10 top potravin do diety



Jestliže se chystáte hubnout nebo už redukční režim dodržujete, nenechte se nachytat „na švestkách“ - pořiďte si do lednice 10 top dietních potravin, díky kterým nebudete mít hlad, budete hubnout a přitom vám zbude ještě dost energie na cvičení.

 

ČTĚTE TAKÉ:

7 potravin, které je lepší před tréninkem vynechat

10 potravin pro všechny, které u televize honí mlsná

Ovoce a zelenina nesmí chybět ve zdravém jídelníčku

 

1. Cuketa - je plná vitamínů, nízkokalorická a skoro bez sacharidů. Můžete ji použít jak na slaný způsob (grilovanou, strouhanou na placky, na přípravu cuketových špaget), tak na sladko (strouhanou do kaší nebo do buchet).

2. Kuřecí prsa - svatý grál dietních potravin je bez tuku a sacharidů, zato napěchovaný kvalitními, plnohodnotnými proteiny.

3. Mleté hovězí - dieta musí být chutná a pestrá a k tomu Vám poslouží mleté hovězí. Připravte si z něho karbanátky, směs na špagety nebo ho jezte jen tak. Dodá Vám proteiny a jen trošku tuku, za kterou ta chuť určitě stojí.

4. Losos - pyšní se vysokým podílem zdravého tuku (omega 3 nenasycených mastných kyselin), jenž má podle některých zdrojů pozitivní vliv na odbourávání břišního tuku.

5. Tvaroh - snězte klidně celou čtvrt kilovou vaničku a Vaši linii to neohrozí. Naopak do sebe dostanete proteiny (konkrétně kasein), které pomáhají regenerovat svalovou hmotu ještě dlouho po jejich konzumaci.

6. Ovesné vločky - komplexní sacharidy z vloček nerozhoupou hladinu cukru v krvi, dodají Vám energii, ale také pomohou v kuchyni - můžete z nich vytvářet kaše, placky, buchty či palačinky.

7. Mandle
- zdravé tuky, spousta vitamínů, minerálů a k tomu skvělá chuť - to jsou pozitiva mandlí. Chroupejte je jen tak, nebo si pochutnejte na  mandlovém másle.

8. Šunka - zachrání Vás, když Vás bude večer honit mlsná. Při jejím nákupu dbejte na to, aby měla podíl masa minimálně 90%.

9. Syrovátkový protein - nejen, že je v podstatě čistou bílkovinou, ale také zažene chuť na sladké. Výrobci proteinových prášků dotáhli chuťové vlastnosti těchto produktů téměř k dokonalosti, takže si vybere určitě každý.

10. Syrečky - nulové procento cukru a tuku a moře bílkovin se schovává i v těchto specificky vonících pokladech. Jejich jedinou nevýhodou je vyšší obsah soli.

 

660x250_8.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Magazín 10 největších mýtů o dietách a hubnutí
Zdravý životní styl Nejčastější chyby při hubnutí
Zdravý životní styl Buďte v pohodě a zhubnete!