Fithall magazín

Středa 17.1.2018 svátek má Drahoslav

Cvičení a trendy

Zhubni do plavek – 4. díl

Zhubni do plavek – 4. díl



Pro hubnutí, ale také pro nabírání svalové hmoty je důležitý nejen pravidelný pohyb, ale také dostatek bílkovin ve vašem jídelníčku. Bílkoviny neboli proteiny slouží jako stavební hmota pro svaly a další tkáně, ale také má nízkou energetickou hodnotu a prakticky se po nich nepřibírá.

Pravidelná pohyb máte od nás zajištěný a na vás jsou nyní bílkoviny. Hlavním a nejdůležitějším zdrojem proteinů je maso a pokud maso nejíte, zařaďte do jídelníčku alespoň ryby. Vegetariáni si mohou vybrat z proteinů, které obsahují výrobky ze sóji a nedoceněným zdrojem bílkovin jsou i slepičí vejce. Dále můžete využít mléčné výrobky, jako je tvaroh, jogurt, ricotta, mozarella nebo sýr cottage.


Zhubni do plavek - 4. díl

 

Zhubni-do-plavek-4dil.jpg

 


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Zhubni do plavek - 1. díl
Cvičení a trendy Zhubni do plavek - 2. díl
Cvičení a trendy Zhubni do plavek - 3. díl