Fithall magazín

Pondělí 11.12.2017 svátek má Dana

Cvičení a trendy

Cvičením proti podzimní depresi - 3.díl

Cvičením proti podzimní depresi - 3.díl



Při fyzické námaze se vyplavují hormony štěstí, endorfiny. Nemusíte brát žádná antidepresiva ani se nalévat vínem - přírodní drogu si vyrobte sami v sobě, a to intenzivním pohybem.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Cvičením proti podzimní depresi - 1. díl

Cvičením proti podzimní depresi - 2. díl

 

Abyste při pohybu pociťovali euforii a ne pekelná muka a trápení,  nemusíte naběhat desítky kilometrů - nazujte si tenisky a vyzkoušejte si, náš vysokointenzivní trénink, který si pro vás připravila trenérka Marie Korseltová.

 

Za 15 minut máte hotovo a pevně věříme, že i když je to obrovská námaha, tak hormony štěstí vás určitě zaplaví po celém tělě.

 

Vysoce intenzivní intervalový trénink- 3. díl

 

Cvicenim-proti-podzimni-depresi-3dil.jpg

 

Čtvrtý díl ze Seriálu Cvičením proti podzimním depresím můžete již nyní shlédnout na FITHALL TV. Více o FITHALL TV naleznete ZDE.


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Cvičením proti podzimní depresi
Cvičení a trendy Cvičením proti podzimní depresi - 2.díl