Fithall magazín

Pondělí 11.12.2017 svátek má Dana

Cvičení a trendy

Prima hubnutí - rozcvička je grunt

Prima hubnutí - rozcvička je grunt



Hubnout se zmrzlinou - zdá se vám to jako sen? Už nemusí - sen se stává skutečností. V tomto seriálu vám přineseme tipy na cviky v přírodě, díky kterým spálíte přebytečné tukové zásoby, zpevníte svaly, naučíte se nové cviky, ale hlavně se odměníte skvostnými mrazivými pochoutkami, a to zcela bez výčitek svědomí!

V teplých dnech je vyloženě škoda zavírat se v tělocvičně nebo zůstávat doma, protože sportování na čerstvém vzduchu přináší spoustu benefitů. Díky čerstvému vzduchu se vám zlepší nálada, prokrví svaly, odezní bolesti hlavy a také se můžete krásně opálit (a tím do těla napumpovat vitamín D). Mezi stálice venkovních sportů patří cyklistika nebo golf, ale také si můžete s partnerem vyrazit na tenis, zahrát si na louce badminton, frisbee nebo vyplout na vodu.

Jestliže raději sportujete o samotě, nebo se nikdo z vašich přátel do aktivity zapojit nechce, nenechte se odradit a vyražte si ven zaběhat. Běhání a rychlá chůze jsou pro člověka tím nejpřirozenějším pohybem. Ke svižné chůzi nebo běhu nepotřebujete žádné zvláštní vybavení – stačí jen pohodlné tepláky, triko, odpružené tenisky a můžete vyběhnout. Nejlepší je klusat po měkkém terénu, který nebude zatěžovat klouby a páteř. Vezměte si s sebou vaši oblíbenou hudbu, nebo při běhu poslouchejte jen váš dech a zvuky okolí. Běhejte pomalu a dávejte si pozor na to, aby vás nepíchalo v boku – to je jasná známka příliš velké zátěže. Díky pomalejšímu běhu budete efektivně spalovat podkožní tuk, ale také se stihnete kochat okolím. Běhání a chůze jsou prakticky zadarmo, takže je může provozovat každý.

Než se ale vrhnete na samotný trénink, tak nezapomeňte na krátké rozcvičení. Rozcvičení je velmi důležité, určitě není ztrátou času ani zbytečností. Správným rozcvičením zabráníte zkracování svalů, rozpohybujete klouby a tím snížíte riziko zranění. V chladném počasí, při únavě, nebo pokud jste nějakou dobu netrénovali, je potřeba rozcvičení ještě vyšší. Pokud opravdu máte k pohybu vymezený jen malý časový prostor, raději si ukrojte kousek z běžecké trasy a tento čas věnujte alespoň několikaminutovému zahřátí a protažení.

Nevíte, jak správně rozproudit krev v žilách před samotným tréninkem? Podívejte se na naše video a můžete s běžeckým tréninkem začít.

 

Prima-hubnuti-Rozcvicka-je-grunt.jpg


Nemá smysl si nic asketicky odpírat, protože zakázané ovoce nejvíc chutná - budete mít proto přímo naordinované dát si po tréninku  zmrzlinu - cvičení totiž vyčerpá ze svalů zásoby cukru glykogenu, který je nutné opět doplnit, aby svaly regenerovaly. Zamlsat si tedy můžete zcela bez výčitek, s vědomím, že děláte něco dobrého pro chuťové pohárky, ale také pro tělo.

 

Odměna: Jahodový Mrož

 

Prima_hubnouci_program_2_plan.jpg            

Náročný trénink si vyžaduje pořádnou odměnu, proto svým vyčerpaným svalům dodejte energii v podobě klasiky - zmrzliny Mrož. Pohodlně se posaďte a užijte si poctivý tvaroh, chuť jahod i čokolády na dřívku.


A jakou zmrzlinu od společnosti Prima byste chtěli ochutnat příště? Nabídku Prima zmrzlin naleznete na www.primazmrzlina.cz



Dejte si do těla, zamlsejte si a vyhrajte :)

Pošlete nám selfíčko při vaší přípravě na trénink. Při strečinku, při rozběhání anebo při zavazování tenisek. Vaší fantazii se meze nekladou. Vaši fotku nám zašlete na e-mail: info@fithall.cz a tři nejzajímavější fotografie odměníme kosmetickým balíčkem.

 


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků