Fithall magazín

Úterý 12.12.2017 svátek má Simona

Cvičení a trendy

NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 7. díl

NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 7. díl



Dýcháte při cvičení s Marií správně? Nelapáte po dechu nebo naopak nezadržujete dech při posilování? Protože je dech nepodmíněným reflexem, nemusíme na něj za běžných podmínek myslet - naše tělo si ho pohlídá samo. Při cvičení ale náš organismus musí dělat ještě spoustu dalších věcí, a proto je někdy těžké dech s pohybem automaticky zkoordinovat.

Největší chybou při jakémkoliv cvičení je dech zadržovat. Dýchejte proto pravidelně, podle vašeho tempa - nadechujte nosem i ústy současně a vydechujte ústy. Při posilování platí pravidlo, že se záběrem přijde výdech a s uvolněním nádech. Výdech pomůže svalům v kontrakci, takže pak budou pracovat ještě lépe.

Předešlé díly seriálu Fit po Vánocích naleznete ZDE

 

Prodýchejte si další díl, v pořadí již sedmý, seriálu Fit po Vánocích s trenérkou Marií.

 

Novy-serial-Fit-po-Vanocich-s-Marii-7diel.jpg

 

 

Jak se vyhnout zobání?
Uzobávání se vyznačuje tím, že jíte mezi jídly, a to jak hlavními, tak i mezi svačinami, toto jedení není plánované a má tendenci se opakovat. Takové nežádoucí chování přirozeně vede k nárůstu fyzické hmotnosti.

Naučte se zobání omezit nebo aspoň uzobávat vědomě, a když už se k tomu odhodláte, zobejte zdravěji:

Plánování - když víte, že večer dávají v televizi váš oblíbený film, a že si budete chtít udělat pohodu se skleničkou vína a miskou oříšků, omezte během dne množství tuků ve stravě a „schovejte“ si je na večer. Oříšky (tyčinky, brambůrky) si odvažte, nasypte si je do své vlastní misky a nepřidávejte si.

Porce - u zobání je největším problémem nemožnost kontrolovat množství snědeného jídla. Nejezte proto nikdy z celého sáčku nebo společné mísy, neberte si na oslavách jen tak, ze stolu, ale chopte se talířku a na něj naskládejte vše, co plánujete sníst a tím také skončete. Budete mít přehled o tom, co do sebe dostanete.

Co oči nevidí
- doma ani v kanceláři nenechávejte na stole žádné volně přístupné jídlo. Zbylé oříšky, sušenky nebo bonbony nasypte do plastové krabičky a schovejte je do šuplíku, zbytky jídla od oběda hned po vystydnutí zavřete do lednice. Minimalizujte možnost, že kolem něčeho dobrého projdete a Vaše ruka po tom automaticky sáhne.

Nedojídejte
- zbytek brambůrků z oslavy s klidným srdcem vyhoďte a nedojídejte ani po dětech. Každý sebemenší zbytek dětské sušenky vám může udělat v hubnutí pěknou paseku. Raději se jídla zbavte a litujte několika korun, než abyste litovali nedopnutých kalhot.

Zobejte zdravě - zobejte nakrájenou zeleninu, ovoce, libovou šunku, nízkotučné tvrdé sýry a nesolené oříšky. Pochutnáte si a přitom do sebe dostanete cenné živiny.


Další díl seriálu Fit po Vánocích vám přineseme v pondělí  30. 1. 2017.


Nevíte, jak na zdravou a vyváženou stravu? Nechte si poradit ZDE

Další díly s Marií můžete shlédnout již nyní v Archivu FITHALL TV. Více informací o FITHALL TV naleznete ZDE

Více informací o trenérce Marii si můžete zjistit ZDE


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 1. díl
Cvičení a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 2. díl
Cvičení a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 3. díl
Cvičení a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 4. díl
Cvičení a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 5. díl
Cvičení a trendy NOVÝ SERIÁL: Fit po Vánocích s Marií – 6. díl