Fithall magazín

Úterý 12.12.2017 svátek má Simona

Cvičení a trendy

H. E. A. T. – rychlá chůze, která vám pomůže zhubnout

H. E. A. T. – rychlá chůze, která vám pomůže zhubnout



Fitness centra se neustále snaží přicházet s něčím novým. Snaží se zaujmout novinkami v oblasti tréninku a nalákat tím váhající cvičence k pohybové aktivitě. Tvůrci fitness programů zároveň moc dobře vědí, co lidé chtějí často od cvičení nejvíc - redukci nežádoucích kilogramů. Proto vznikl program H. E. A. T., program, který je specializovaný na ten nejpřirozenější pohyb, totiž na chůzi, konkrétně na chůzi na mechanickém páse, který není poháněný elektřinou, ale pouze energií cvičence.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Chcete změnu? Zkuste trénink na schodech!

Jak zhubnout chůzí krok za krokem

6 důvodů, proč pravidelně chodit pěšky

 

Programu se může účastnit úplně každý, bez rozdílu pohlaví, věku, hmotnosti či fyzické kondice. To, jak si dáte do těla, totiž řídíte vy sami.
   
Pokud je vaším cílem zhubnout, zlepšit si fyzickou kondici a zpevnit postavu, zde je několik tipů, jak toho dosáhnete pomocí H. E. A. T. programu:

1. Skupina - přítomnost druhých vám nedovolí polevit. Skupina vás vyburcuje k lepším výkonům a  vy pak budete do svého chodeckého tréninku dávat maximum. Je prokázané, že u cvičení o samotě lidé vydrží mnohem kratší dobu, proto dejte šanci svým spolubojovníkům a zbavte se nežádoucích kilogramů společně.

2. Indoor - lekce ve fitness centrech mají tu výhodu, že se konají za každého počasí. Už se nemusíte při vašem pravidelném tréninku potýkat s deštěm, zimou nebo naopak horkem - na H. E. A. T. lekci vás aktuální počasí trápit nebude. Na druhou stranu, cvičení venku má nesporný přínos pro naši imunitu, takže ho také nevynechávejte!

3. Motivace
- rytmická hudba, přítmí, rázný instruktor a pravidelné dunění pásů pod vašima nohama vás bude motivovat. Pokud rádi cvičíte při hudbě, tento program je pro vás jako stvořený.

4. Čistá hlava - na chůzi se nemusíte soustředit. Je jednoduchá a přirozená, takže na rozdíl od lekcí aerobiku nebo tanečních lekcí si nebudete muset pamatovat žádné choreografie. Jediné, na co se budete soustředit, je pohyb samotný, takže z lekce odejdete s čistou hlavou.

5. Posilujte - H. E. A. T. je vyloženě aerobní aktivita, díky které spálíte nějaké tukové zásoby, ale určitě si nevybudujete svalovou hmotu. Nezapomeňte proto lekce prokládat silovým tréninkem.

6. Dělejte intervaly - aby se vaše hmotnostní úbytky nezastavily, přidejte k H. E. A. T. lekcím a silovému tréninku alespoň 2x týdně vysoce intenzivní intervalový trénink. Ten udrží metabolismus ve vysokých obrátkách.

7. Jezte správně - žádný tréninkový program vám nezaručí štíhlou a pevnou postavu, aniž byste se museli správně stravovat. Vsaďte na dostatek proteinů, zdravé tuky a komplexní sacharidy.

 

660x250_2.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Chůze nebo běh?
Cvičení a trendy Může aerobní trénink uškodit?
Cvičení a trendy Aerobní cvičení vám vylepší zdraví i náladu