Fithall magazín

Úterý 12.12.2017 svátek má Simona

Cvičení a trendy

Sexy vyrýsovaná postava - cvičení, se kterými to půjde nejlépe

Sexy vyrýsovaná postava - cvičení, se kterými to půjde nejlépe



Extrémní definice a vyrýsování svalů přísluší spíš mužům, nicméně když jsou u žen svaly lehce naznačené a postava zůstává i přesto sexy, s tvary tam, kde mají být, nemůže být snad nic přitažlivějšího.
   
U něžné části populace lze dosáhnout těla bez tuku velice obtížně, a to tvrdou a přísnou dietou. Není to hezké, není to zdravé a tedy nijak žádoucí. Když budete pravidelně a poctivě cvičit a k tomu dodržovat rozumný jídelníček, tvrdých rysů a postavy jako z kamene se obávat nemusíte.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Jak zhubnout chůzí krok za krokem

Kolik času věnovat cvičení, aby mělo efekt?

Špatně nabíráte svalovou hmotu? My vám poradíme, jak na to!


Ženy jsou díky svým hormonům vždy měkčí a svaly u nich vynikají méně - a to je dobře - jsou to totiž ženy a právě to, co je od mužů odlišuje, jsou právě ženské tvary, které se bez podkožního tuku zcela ztrácí.
   
V módě už naštěstí není nezdravá vyhublost, teď se nosí sportovní, funkční a zdravá postava. Postava, na které je poznat, že patří ženě, a která je zároveň lehce sportovní a přiměřeně osvalená.

 

Jakým cvičením dosáhnout sexy vyrýsované postavy se dozvíte zde:

Silový trénink - prostřednictvím zvedání zátěže jsou svaly stimulovány a nuceny k růstu. Aby docházelo k viditelným změnám k lepšímu, je nutné svaly vždy zatížit o trošku víc, než na co jsou zvyklé. Pokud se v posilovně neorientujete, na prvních pár návštěv si najměte osobního trenéra, který vám všechno ukáže a vysvětlí. Posilujte minimálně 2x týdně a uvidíte, že za několik málo měsíců svoje tělo nepoznáte - v tom nejlepším smyslu slova!

Cvičení s vlastní váhou - trénink bez přidané zátěže dokáže svaly neskutečně zpevnit a zaručit jejich vytrvalost. Od cvičení s váhou vlastního těla nečekejte větší svalové přírůstky, spíš se těšte na pevnou a funkční postavu. Ideální pro tyto účely jsou dřepy, výpady, kliky, shyby i výdrže ve vzporu.

Běhání - běhání ničím nenahradíte. Je to komplexní a přirozený pohyb, jenž spotřebuje neuvěřitelné množství kalorií. Když budete pravidelně běhat, nejen, že si skvěle vyčistíte hlavu, ale také budete hubnout, aniž byste museli dodržovat striktní dietu. Běháním ve střední intenzitě se svaly sice nebudují, zato se začnou hezky rýsovat, a to díky mizejícímu podkožnímu tuku.

HIIT - „High Intensity Interval Training" je intervalový trénink, díky kterému spálíte maximum podkožního tuku za minimum času (15 - 30 minut) a zároveň ochráníte svalovou hmotu (na rozdíl od běžného kardio cvičení). Jeho principem je střídání nízké a vysoké intenzity, díky čemuž se spálí až 6x více podkožního tuku, než při jiných aerobních aktivitách (jako je aerobic, Zumba, jízda na bruslích atd.). Nízkou a vysokou intenzitu střídejte v poměru 1:1, pokud jste pokročilí, až do poměru 1:3, ve prospěch odpočinu, v případě, že s cvičením začínáte. Protože jde o velice náročné cvičení, stačí ho zařadit 1 - 2x týdně, a to po silovém tréninku nebo i samostatně.

K sexy vyrýsované postavě si můžete dopomoct tréninkem, ale vždy také myslete na to, že bez lehce redukčního jídelníčku svaly nikdy nebudou mít šanci vykouknout na svět!

 

660x250_7.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Pořiď si švihadlo a vyskákej si sexy postavu
Cvičení a trendy Pole dance – hubněte tancem u tyče
Cvičení a trendy Proč zkusit Boot Camp?