Fithall magazín

Úterý 12.12.2017 svátek má Simona

Cvičení a trendy

Proč zkusit Boot Camp?

Proč zkusit Boot Camp?



Když se řekne „voják“ - co si představíte? Uniformu, urostlou postavu, statečnost, odolnost i disciplínu. Díky vojenskému fyzickému tréninku mají muži i ženy v armádě tělo jako ze žuly, bez přebytečného gramu tuku, ale také funkční a plné energie. Abyste dosáhli takových předností, nemusíte se hned hlásit k vojenskému výcviku - stačí přihlásit se na skupinovou lekci, vedenou zkušeným trenérem, která nese označení „Boot Camp“.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Efektivně můžete cvičit doma i s párem jednoruček

Spalujte tuky intervalovým tréninkem

Nabírání svalové hmoty. Na čem závisí?

 

Boot Camp je intenzivní kondiční tréninkový program, jenž vznikl ve Spojených státech za účelem prověření fyzické kondice rekrutů do námořnictva. Ve své lehce pozměněné (zmírněné) podobě slouží pro rozvoj kondice také široké veřejnosti i profesionálním sportovcům.

Pokud vás už hopsání na skupinových lekcích nebaví a sami cvičit nechcete, zhubněte a zpevněte si postavu Boot Campem.

 

Zde je několik důvodů, proč se přihlásit:

1. Budete cvičit ve skupině - trénovat o samotě není tak zábavné ani motivující, jako společné snažení se ve skupině. Po krátké době se budete s ostatními „vojáky“ znát, budete se na ně těšit, vzájemně se podporovat i motivovat. Skupina se stane svědkem vašich pokroků, vaším spolubojovníkem i něčím, co vám nedovolí přestat.

2. Posílíte svaly - díky tomu, že se na Boot Campu střídají různé druhy zátěže, posílíte svaly komplet celého těla. Vyzkoušíte si kruhový trénink, cvičení s nářadím, zdolávání překážek i skupinové pohybové hry.

3. Proženete srdce i plíce - do Boot Campu patří mimo silový trénink také rozvíjení aerobní kapacity vašeho těla - budete běhat, závodit, prověřovat svou obratnost i cvičit za doprovodu hudby. Kardio trénink posílí nejen vaše srdce, plíce a cévy, ale ještě přinutí tukové zásoby rychle vyklidit pole.

4. Budete venku - pohyb na čerstvém vzduchu má prokazatelně pozitivní účinek na naše zdraví, celkovou fyzickou kondici, odolnost, imunitu i náladu. Za extrémně špatného počasí se tréninky většinou přesouvají do tělocvičen, nicméně pokud to jde, cvičí se pod širým nebem.

5. Posílíte disciplínu - Boot Camp vede zkušený trenér - a toho je třeba poslouchat. Jednak dobře ví, co a jak máte cvičit, ale také vás dokáže motivovat a přinutit překonat se. Pokud budete trenéra respektovat, nedovolíte si vzdát trénink předčasně, jednotlivé cviky šidit nebo chodit na lekce pozdě.

6. Budete se bavit - společný trénink s podobně smýšlejícími spolubojovníky na čerstvém vzduchu, při kterém si vyzkoušíte dosud nepoznané, zahrajete si hry, uvolníte se, zasmějete se a hodíte každodenní starosti za hlavu - tak si ji nenechte ujít a zábavně vplujte do o číslo menších kalhot i do zdravějšího života!

 

660x250_7.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Svaly - co o nich víte?
Jídlo a výživa Chcete nabrat svaly? Stravujte se správně!
Cvičení a trendy Špatně nabíráte svalovou hmotu? My vám poradíme, jak na to!