Fithall magazín

Úterý 12.12.2017 svátek má Simona

Cvičení a trendy

Snižte svá kila tancem

Snižte svá kila tancem



Hubnout lze na tisíc způsobů. Můžete upravit jídelníček, a aniž byste se pohnuli, váha půjde dolů. Můžete trávit věčnost ve fitku a jíst jako dosud a váha možná také bude klesat. Můžete zkusit kombinaci diety a cvičení, chodit na pilates, běhat, zvedat činky nebo jezdit na kole - můžete zkrátka dělat cokoliv, co zvýhodní energetický výdej před příjmem a budete hubnout. Otázkou je, jak dlouho to vydržíte a zda redukovanou hmotnost také dokážete udržet.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Vyberte si pohyb, který Vám padne

Novinky ze světa fitness

Tae-bo - rozproudí krev v žilách

 

Pokud je hubnutí primárním a jediným cílem vašich aktivit, je skoro jisté, že nebude efektivní, zdravé a už vůbec ne trvalé.
   
Abyste zhubli, zpevnili tělo, zlepšili fyzickou kondici a přitom se u toho netrápili, nenudili se nebo se do činnosti nenutili, musíte si zkrátka najít takový jídelníček i pohyb, který vás bude bavit, a který budete dělat pro pohyb samotný.
   
Neexistuje snad žena, kterou by nebavil tanec (i když se třeba považujete za úplné poleno, přiznejte, že aspoň doma, v soukromí, rády tančíte) a neexistuje snad komplexnější, přirozenější, zdravější a zábavnější pohyb, než je právě tanec.
   
Vyzkoušejte těchto 5 tipů, jak si při tanci zpevnit tělo, jak díky němu zhubnout i svoje tělo začít přijímat takové, jaké je, a už nikdy nebudete chtít nic, než tanec:

1. Odbourejte zábrany - tanec by měl být emocionální, ne racionální, promyšlený. Přestaňte se zabývat tím, že tančit neumíte, že vám to nejde tak, jako druhým, že se při tom cítíte nemotorně a nepatřičně. Užívejte si tanec jako dítě - ty nemají nikdy pocit, že tančit neumí! Uvolněním zábran se  zbavíte stresu - a ve stresu náš organismus hubnout rozhodně nechce. Když se naučíte uvolnit se při tanci a nehodnotit svůj výkon, budete lépe vnímat i přijímat svoje vlastní tělo, ať už je jakékoliv.

2. Zapomeňte na svoje tělo - tančete srdcem, nechte se vést pocity. Na chvilku zapomeňte na to, že se vám při určitém pohybu ukáže faldík tady, nebo že při jiném pohybu nebudete vědět, co s rukama. Tanec si užívejte a nehleďte tak moc na to, jak vypadá. Pokud nejste profesionální tanečnice a tancem se bavíte, neřešte to.

3. Pozorujte
- pozorujte, co vaše tělo při tanci dělá, pozorujte, co se odehrává ve vás, jak se cítíte, jak vám je, co dělají vaše svaly - ale pozor - nehodnoťte to. Pokud chcete pálit tancem podkožní tuk, zkuste třeba Zumbu nebo taneční aerobik, ale stále myslete na to, že pohyb je zábava, prostředek na seznámení se se svým tělem, a ne hubnoucí dril.

4. Vyzkoušejte pole dance - budete tančit kolem tyče, šplhat na tyč, potýkat se s bolestí a modřinami, ale také zrcadlem. Díky tomu, že se pole dance tančí jen v krátkých šortkách a sportovní podprsence (jinak by to klouzalo), budete konfrontování s pohledem na sebe. Přijměte to, jak vypadáte a jaké vaše tělo je a oceňujte, co všechno už na tyči dokážete. Tento sport je jak pro mladé, tak pro starší, pro hubené i pro všechny ostatní. Během lekcí si pořádně zaposilujete, rozproudíte krev v žilách a hlavně se pobavíte!

5. Zapojte záda i boky
- páteř je zdrojem života. Rozvlňte při tanci páteř i boky, vnímejte svoji ženskost, svaly podél páteře i vaše břicho. Centrum těla představuje centrum síly, pevnosti i sebevědomí. Jedině s pevným břichem, pružnou páteří a hrdým držením těla budete vypadat štíhleji a budete se také lépe cítit.

 

660x250_7.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Stres zažeňte pohybem!
Cvičení a trendy Nedostatek pohybu je stejně zhoubný jako kouření
Cvičení a trendy Jak na pohyb a cvičení s dětmi?