Fithall magazín

Neděle 17.12.2017 svátek má Daniel

Cvičení a trendy

Rotoped jako věšák na prádlo? Raději na něm cvičte!

Rotoped jako věšák na prádlo? Raději na něm cvičte!



To, co se vám doma ukrývá pod nánosem oblečení, není domácí sluha ani věšák, ale rotoped, který jste si už dávno pořídili s tím, že zapracujete na své fyzické kondici, zbavíte se několika přebytečných kil a večery u televize už nikdy nebudete trávit v sedě na pohovce, s mísou smažených lupínků na klíně.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Pořiď si švihadlo a vyskákej si sexy postavu

Poznejte klady a zápory cvičení ve vodě

Co dělat, když je venku horko?


Možná jste si mysleli, že nedopadnete jako ti, kteří vám tvrdili, že domácí fitness vybavení je pouhým lapačem prachu a věšákem, ale po čase se motivace začala ztrácet a vrstvy oblečení a prachu na rotopedu naopak narůstat. To nyní ale můžete změnit.

 

Inspirujte se následujícími tipy, jak se opět vrátit do sedla a šlápnout doma do pedálů:

Dejte kolo do pucu - ať už máte doma rotoped, stacionární kolo, spinningové kolo či eliptický trenažér, navlhčete hadřík a přístroj pěkně očistěte. Seřiďte si výšku sedla i řidítek a opravte případné závady. Výmluvám na špatný stav kola odzvonilo.

Umístění - vytáhněte ukrývaného pomocníka z tmavého kouta, kde moc nepřekážel a umístěte ho tam, kde vám překážet (v dobrém) bude. Postavte ho na takové místo, aby vám neustále připomínal, na co jste si ho pořídili, a že se už těší, až na něj večer nasednete.

Zákaz odkládání - vyhlaste doma přísný zákaz odkládání čehokoliv na rotoped. Kolo se musí stát posvátným místem, kde probíhá pálení kalorií, zlepšování kondice, posilování nohou a zbavování se stresu. Oblečení ani tašky na ně nepatří.

Převlečte se - před cvičením se vždy převlékněte do sportovního. V posilovně byste na rotoped také v džínách nebo domácím oblečení nenasedli - už samotná změna outfitu vás namotivuje a dá signál, že se jde cvičit.

Zaveďte rutinu - říct si, že budete na kole jezdit, nestačí. Určete si pevné dny a hodiny, ve kterých se budete svému tělu věnovat. Zapište si je do diáře nebo pověste na lednici a plán dodržujte. Stačí začít dvaceti minutami obden a postupně intervaly i frekvenci tréninků natahujte.

Vyšlapejte si své sacharidy - abyste hubli a spalovali tuk, šetřete si sacharidy k snídani nebo právě na dobu po tréninku. Uvidíte, že se vám bude šlapat hned lépe, když vás bude v kuchyni čekat kousek štrůdlu nebo oblíbená příloha k večeři (v závislosti na tom, kdy plánujete cvičit).

Soustřeďte se - při domácím tréninku na stacionárním kole si klidně pusťte televizi nebo rádio, ale nezapomeňte, že se tuk pálí jen při určité tepové frekvenci. Šlapejte do pedálů tak, abyste se zpotili, ale abyste nelapali po dechu. Měřte si tepovou frekvenci a nezpomalujte ani při napínavé scéně v právě probíhajícím filmu. Během cvičení pijte obyčejnou vodu a po skončení tréninku nohy protáhněte.

 

660x250_2.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Prkno - jeden cvik, spousta možností
Cvičení a trendy Výpad – jeden cvik a spousta možností
Cvičení a trendy Dřepy – jeden cvik a spousta možností