Fithall magazín

Středa 17.1.2018 svátek má Drahoslav

Cvičení a trendy

Prima hubnoucí program – 2. trénink

Prima hubnoucí program – 2. trénink



Někdy nám počasí nepřeje, a proto je dobré umět potrápit svaly také doma. Připravte si podložku a dejte se do toho.
   
Před samotnou aktivitou připravte svaly na cvičení tím, že je protáhnete. Budeme se zaměřovat na spodní polovinu těla, proto nevynechejte hýždě, zadní i přední strany stehen i lýtka.

 

II. cvičební plán

 

Cíl: Procvičení spodní poloviny těla (doma)

Aerobní část:

Pusťte si vaši oblíbenou hudbu a 20 minut tancujte, poskakujte, běhejte na místě - zkrátka dělejte všechno, co vás bude bavit, a co zároveň pěkně rozproudí krev ve vašich žilách a prohřeje svaly.

Posilování:

Nastavte si na svém chytrém telefonu 120 vteřinový interval s 20 vteřinami pauzy. Všechno zopakujte 2x.

 

Začátečníci mohou cvičební intervaly o polovinu zkrátit.


Výpady (střídejte obě nohy, držte rovná záda)
Dřepy
Široké dřepy (rozkročte se asi na metr, tím zaberou víc vnitřní strany stehen)
Stlačování míčku mezi stehny (vleže na zádech nebo vsedě na židli)
Zvedání pánve
Zakopávání vkleče (opřete se o předloktí a patu nohy zvedáte ke stropu)

+ po cvičení nohy opět důkladně protáhněte.

 

 

Odměna: Zmrzlina Mrož

 

Prima_hubnouci_program_2_plan.jpg                   Posilování spodní poloviny těla je náročné, proto svým vyčerpaným svalům dodejte energii v podobě klasiky - zmrzliny Mrož. Pohodlně se posaďte a užijte si poctivý tvaroh, chuť jahod i čokolády na dřívku.

 

 

www.primazmrzlina.cz

 

 

Zacvičte si, zamlsejte si a vyhrajte :)
Pošlete nám vaše selfíčko po sportu s vaší zmrzlinou Prima na e-mail: info@fithall.cz a nejzajímavější fotografii odměníme kosmetickým balíčkem.

A jakou zmrzlinu od společnosti Prima byste chtěli ochutnat příště? Nabídku Prima zmrzlin naleznete na www.primazmrzlina.cz

 

 

OSTATNÍ TRÉNINKY:

1. trénink Prima hubnoucího programu naleznete ZDE

 


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků