Fithall magazín

Neděle 17.12.2017 svátek má Daniel

Cvičení a trendy

Domácí posilovna - nejlepší cviky na stehna a hýždě

Domácí posilovna - nejlepší cviky na stehna a hýždě



Stehna a hýždě jsou nejen oblíbenou partií na podívání, ale také díky nim můžeme chodit, rychle běhat, skákat a vůbec dělat všechno možné. Zatímco zaoblená stehna a zadeček ve tvaru srdce imponují mužům, ženy se rády pokochají u svých protějšků stehny jako z žuly a hýžděmi jako dva kmínky. Ať už jste muž nebo žena, pevná a vysportovaná spodní polovina těla určitě neurazí nikoho.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Domácí posilovna – nejlepší cviky na břicho

Sexy zadek pomocí dřepů a výpadů

10 minut pro dokonalé hýždě

 

Výhodou svalů stehen a hýždí je jejich velikost - spotřebují na svůj provoz spoustu kalorií, takže si po tréninku nohou můžete dopřát o něco větší porci oblíbeného jídla.

 

Abyste nožky a zadek pořádně potrápili, nemusíte se hnát do přeplněné posilovny - zacvičte si doma následující cviky a uvidíte, že ucítíte svaly, o kterých jste ani nevěděli:

Výpady - vykročte pravou nohou dopředu a kolenem levé nohy se dotkněte podlahy. Provádějte hluboké výpady, hlídejte si pravé úhly v kolenou, pravidelně dýchejte, nehrbte se a pekelně se soustřeďte na každičký zapojený sval. Nohy střídejte a v okamžiku, kdy si budete myslet, že se už nahoru nezvednete, jich udělejte ještě deset na každou stranu.

Šikmé výpady
- zakročte jednou nohou daleko do strany za druhou a opět se kolenem zadní nohy skoro dotkněte země. Měli byste cítit, jak zabírají hýždě, ale také přední strana sehna. V dolní poloze klidně chvilku vydržte a pak se vracejte nahoru velmi pomalu, abyste měli jistotu, že se žádný sval nebude ulívat.

Úzké dřepy - postavte se s nohama na šířku Vašich boků. Chodidla směřují dopředu, záda jsou rovná, ramena daleko od uší. Představte si za sebou židli a s výdechem si na tuto imaginární židli sedejte - váha těla je na patách, kolena nejdou do ostrého úhlu a Vy cítíte, že s každým milimetrem zabírají hýždě o něco víc. Dole chvilku vydržte a pak se pomalu vracejte zpět.

Široké dřepy - rozkročte nohy daleko od sebe a chodila vytočte směrem ven. S výdechem klesejte pánví tak nízko, aby stehna a podlaha byly rovnoběžné. Pak opět nahoru. Tímto cvikem potrápíte nejen hýždě a horní stranu stehen, ale také vnitřní stehna, která bývají často problémovou partií.

Hip thrust - lehněte si na podložku na záda a pokrčte kolena. Chodidla zapřete do země a s výdechem zvedněte pánev vzhůru ke stropu. S nádechem povolte, ale nepokládejte se až na podložku. Proveďte několik sérií a cvik si ztižte - natáhněte pravou nohu nahoru a celou váhu těla zvedejte na té levé. Opět po několika opakováních nohy prostřídejte. Tímto cvičením posílíte svaly hýždí, ale také zadní strany stehen. Pokud máte doma malé děti, nechte je cvičit s Vámi - posaďte si Vašeho potomka do klína a boky vytlačujte vzhůru s ním. Děti to moc baví a hýždě rodičů budou jásat nadšením.

Po posilování stehen a hýždí si tyto partie pořádně protáhněte, abyste druhý den neskuhrali, že nemůžete ani vstát z postele.

 

660x250_3.jpg

 

Autor: Veronika Červenková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Znáte svaly hýždí? A víte, jak je posilovat?
Cvičení a trendy Jak se zbavit celulitidy na stehnech a hýždích