Fithall magazín

Neděle 17.12.2017 svátek má Daniel

Cvičení a trendy

Posilování břicha za pomoci cviku

Posilování břicha za pomoci cviku "prkno"



Cviků zaměřených na břišní svaly je bezpočet, my jsme pro vás vybrali nejen ty super účinné, ale zároveň i ty, které bez větších problémů zvládne každý.

Prkno neboli plank skvěle posiluje nejen břišní svaly, ale také se řadí mezi komplexní cviky, při němž se zapojuje větší množství svalových skupin.Takže zabijeme dvě mouchy jednou ranou :).

 

Primárně je tedy cvik zaměřený na core (střed těla) - kromě přímého svalu břišního a šikmých svalů břišních, se při tomto cviku zapojují i vnitřní svaly trupu. Další svaly, které se zapojují, jsou svaly spodní části zad. Dále to jsou mnohé ramenní svaly, ohybače kyčlí, svaly přední strany stehen. Při některých variantách výrazně posilujete také hýžďové svaly.

 

Zacvičte si s trenérkou Verčou video na posilování břišních svalů pomocí různých variant cviku "PRKNO".

 

Cvičební video naleznete ZDE.

 

Více cvičebních videí zaměřených na oblast břicha naleznete ZDE

 

660x250_4.jpg

 


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků