Fithall magazín

Neděle 17.12.2017 svátek má Daniel

Cvičení a trendy

I na pláži můžete tvarovat své křivky

I na pláži můžete tvarovat své křivky



Když je venku hezky, málokomu se chce chodit do vyhřáté posilovny nebo na úmorné skupinové lekce. Pokud jste na dovolené a chystáte se trávit svoje zasloužené volno na pláži, můžete běhat po pobřeží, hrát v teplém písku volejbal nebo si pinkat s badmintonovým míčkem. To se chce ale popravdě málokomu. Při aktivním pohybu ve vysokých teplotách se tělo snadno dehydruje, přehřeje a unaví.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Je vám horko? Nejlepší osvěžující dietní nápoje.

Co dělat, když je venku horko?

Máte žízeň? Nezapomínejme na pitný režim

 

Při tvarování těla na pláži se vám nemusí z horka točit hlava a nemusíte ani mžourat do sluníčka, abyste viděli, kam letí frisbee - existují totiž nenáročné, ale přitom efektivní plážové cviky, kterými zpevníte postavu i protáhnete tělo po dlouhém lenošení na lehátku.

Paže - při opalování zad pokrčte lokty a dlaně položte co nejblíže k žebrům. Paže přitiskněte k hrudníku a silou zatlačte do země, jako byste se chtěli zvednout nahoru do kliku. Až ucítíte, že tricepsy pořádně zabraly, s nádechem povolte. Cvik aspoň 15x zopakujte.

Záda - vleže na břiše si ruce buď položte pod čelo nebo je nechte volně podél těla. Zvedněte trup vzhůru a chvilku vydržte. Nohy nechte celou dobu na zemi. Tímto jednoduchým pohybem posílíte bedra i svaly podél celé páteře. Můžete zůstat ve výdrži nebo se opakovaně zvedat a pak tělo pokládat na zem (první možnost vypadá na pláži víc nenápadně).

Hýždě - zůstaňte ležet na břiše, kolena odtáhněte do stran a spojte chodidla (jako žába). S výdechem zvedejte spojená chodidla nahoru, chvilku vydržte a s nádechem vraťte nohy zpátky na zem. Při každém opakování byste měli cítit, jak hýždě zabírají.

Břicho - až Vám bude horko s půjdete si sednout na břeh, pokrčte kolena, chodidla si chlaďte ve vodě a celý trup zakloňte tak, abyste cítili, jak zabírají břišní svaly. Zase chvilku vydržte a pak uvolněte do obyčejného sedu. Při každé výdrži zkuste napočítat aspoň do deseti.

 

clanek_videa_600x150.jpg

 

Spodní část břicha - vleže na zádech natáhněte nohy na osušku. Přitiskněte bedra k zemi a zvedněte paty asi 10 centimetrů od země. Ucítíte, jak pracuje spodní část přímého břišního svalu. Nohy buď držte nad zemí nebo je opakovaně zvedejte a pokládejte.

Vnitřní strany stehen - při opalování břicha si pokrčte kolena a s výdechem je silou mačkejte k sobě a s nádechem povolte. Tím procvičíte vnitřní strany stehen, aniž by si toho někdo na pláži všiml.

Prsní svaly - u ledové kávy v plážovém bufetu zpevníte prsní svaly tak, že se předloktím opřete o stůl a spojíte dlaně. Ty pak silou stlačujte proti sobě a vnímejte, jak se zapojují prsní svaly, ale také paže a záda. Méně nenápadnou variantou je opět držet ruce v napětí a teprve po několika vteřinách povolit.


Autor: Veronika Staňková


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Využijte kočárek při svém cvičení