Fithall magazín

Pátek 15.12.2017 svátek má Radana

Cvičení a trendy

Jak získat ploché bříško?

Jak získat ploché bříško?



Postupný nárůst bříška vyjadřuje zvyšující se množství tuku v těle. Nedostatek pohybu, nepravidelný tělesný pohyb, špatné stravovací návyky s vysokým obsahem tuků a nízkým obsahem bílkovin vedou ke vzniku tlustého břicha. Zde je několik tipů pro muže a ženy, kteří chtějí získat ploché břicho.


ČTĚTE TAKÉ:

Účinné cviky na přímý břišní sval

Jak na spodní část břicha

Cvičební videa na posilování břicha

 

Zdravé tuky
Mononenasycené mastné kyseliny a rostlinné tuky se nacházejí v následujících potravinách: avokádo, přírodní oleje, tmavé čokolády, olivy a semena. Uvedené potraviny vám dodávají nutriční tuky a pomáhají v prevenci onemocnění srdce a souvisejících chronických problémů. Studie také prokázala, že tyto látky pomáhají získat ploché bříško.

Rozmanitost olejů

Arašídový nebo řepkový olej na hranolky, lněný olej na salát (ale nepoužívejte ho při vaření), používejte olivový olej na smažení na pánvi, sójový, světlicový olej a slunečnicový olej pro vaření.

Ořechy a semena
Ořechy obsahují hodně bílkovin a jsou užitečné pro fyzické i duševní zdraví. Konzumujte mandle, pekanové ořechy, vlašské ořechy, piniové oříšky, lískové ořechy, pražené arašídy , makadamové ořechy, arašídové máslo, kešu oříšky, dýňová semínka, slunečnicová semínka.

Cvičení
Jednoduché a inteligentní cvičení vás zbaví stresu a to následně pomáhá při snižování hmotnosti a podporuje ploché bříško.

 

clanek_videa_600x150.jpg

 

Snižte příjem tuků
Používejte organické mandlové mléko, organické máslo, plnotučný jogurt a červené hroznové víno. Toto jsou produkty, které vám dodají plno vitamínů a bílkovin, aniž by narušily kalorický příjem.

Vláknina
Jezte celozrnné pečivo v době, kdy máte pocit hladu ve večerních hodinách. Obsahuje vlákninu a funguje dobře pro trávicí systém.

Vyhněte se následujícím potravinám

Kofein, zpracované potraviny, alkohol a rafinovaný cukr

Rychlá snídaně

Připravte si snídani do hodiny od doby, kdy vylezete z postele. Pokud spěcháte a nemáte čas, dejte si ovoce a ořechy.

Vyhněte se těžkým jídlům ve večerních hodinách
Těžká jídla navečer nejsou dobrá pro trávicí systém ani pro hubnutí.

Rybí olej
Doplňky rybího tuku pomáhají spalovat tuky a podporují potřebné mastné kyseliny.

Pijte hodně vody

Pijte aspoň osm sklenic vody denně, pokud nemůžete pít více než sklenici v jednom okamžiku, tak ji upíjejte po částech. Noste s sebou vždy láhev s vodou.

Snižte množství sodíku

Použijte malé množství soli ve svých každodenních potravinách, polévkách, mase a v občerstvení. Preferujte koření a bylinky při vaření. Doporučuje se, držet se dál od balených, porcovaných a konzervované potravin.



Autor: Monika Kuželová


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Zpevněte si břicho doma
Cvičení a trendy Dokonalé břicho - znáte svaly břicha a víte, jak je posilovat?
Cvičení a trendy Břišní pekáč do plavek