Fithall magazín

Neděle 17.12.2017 svátek má Daniel

Cvičení a trendy

Novinky ze světa fitness

Novinky ze světa fitness



Rádi zkoušíte nové věci? Pak byste měli vědět, že i ve fitness se stále něco děje. Představíme vám nejžhavější novinky, které frčí nejen v zámoří, ale i v Evropě.

 

ČTĚTE TAKÉ:

6 skvělých cviků na doma, které vám zpevní celé tělo

Mají ženy během cvičení stejnou výdrž jako muži?

Kolik času věnovat cvičení, aby mělo efekt?

 

Nabídka dnešních fitness center je tak bohatá, že si každý může vybrat cvičení, které mu nejlépe  vyhovuje. Jenže zorientovat se v tom množství nových názvů není vůbec snadné.

Funkční trénink
Vzpomínáte na hodiny tělocviku? Na cvičení na žíněnkách, žebřinách, lavičkách, s medicinbaly, se švihadly...Tak právě tohle je teď v kurzu. Cílem takového tréninku je zlepšení celkové výkonnosti, s důrazem na prevenci zranění. Začíná se se snadnějšími cviky a s lepšící se fyzičkou stoupá jejich náročnost. Vyzkoušíte si třeba kliky na gymballu nebo dřepy na balanční podložce. Nejenže se výborně odreagujete, ale odměnou vám budou vyrýsované svaly celého těla.

Barre Concept
Tento tréninkový program probíhá u baletní tyče. Snoubí prvky z pilates, jógy a cviky na zlepšení rovnováhy. Skvěle posiluje svaly problémových partií - formuje a protahuje hlavní svalové skupiny těla, především břicho, nohy, paže a zadeček. Díky tomuto cvičení získáte skvostné, až baletní držení těla.

SH'BAM

Jedná se o trénik založený na rytmu. Jednoduché kroky v kombinaci s různými hudebními hity. Divoká taneční čísla se střídají s klidnějšími fázemi. Choreografie se přitom mění každé tři měsíce. Při tanci spálíte tuk, zpevníte tělo, rozvinete vytrvalost a zlepšíte si fyzickou kondici a koordinaci.

Piloxing
Pomocí tohoto cvičení kombinujícího pilates, box a tanec se udržují v nejlepší formě hollywoodské hvězdy. Piloxingem si zábavnou formou procvičíte celé tělo. Zvyšuje vytrvalost, zpevňuje svaly a zlepšuje krevní oběh. Přispívá také k dobré náladě.

Balance swing
Je to cvičení na trampolínách, kombinující prvky západního a východního přístupu – opírá se o pět elementů tradiční čínské medicíny, koloběh jin a jang a spolu se střídáním ročního období. Tento druh tréninku posiluje kosti, klouby, svaly a oblast pánve. Podporuje látkovou výměnu, spaluje tuky, povzbuzuje krevní oběh a imunitní systém. Viditelně zmírňuje celulitidu a celkově uvolňuje.

Plyo pilates

Kombinuje rychlé cvičení se skoky s klasickým pilates. Pilates tvaruje tělo pomocí plynulých pohybů a správné techniky dýchání. Plyo skoky  aktivizují svalová vlákna a dráždí vegetativní nervový systém. Zvyšuje se tak rychlost a síla odrazu.

Hot hula
Inspirací pro vnik tohoto tréninku byl havajský tanec. Nohy tančí v rytmu reggae určité kroky za doprovodu bubnů, zatímco jiné části těla vypráví příběh. Díky aktivní práci boků je tento tanec výborný pro zadeček a pas.Čím rychlejší je rytmus, tím intenzivněji se posiluje krevní oběh. Kromě toho se při tanci báječně hubne.


Autor: Monika Kuželová


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Cvičíte a stále to není vidět? My víme proč!
Cvičení a trendy Jak překonat lenost a jít opravdu cvičit
Jídlo a výživa Co jíst před a po cvičení