Fithall magazín

Pátek 15.12.2017 svátek má Radana

Cvičení a trendy

Zacvičte si v kanceláři

Zacvičte si v kanceláři



Pracujte  v  kanceláři? Pak nám určitě dáte za pravdu, že to není taková idylka, jak to může vypadat. Pro tělo je každodenní práce v ní značnou zátěž, která dokonce může vést i ke zdravotním komplikacím.

 

Nejvíce samozřejmě trpí záda, a to i při snaze o správné sezení na kvalitní židli nebo na míči. Dále dochází k ochabování svalstva nohou, zkracování šlach a celkově náporu na cévní systém. Trpí rovněž ruce - při dlouhodobém psaní na počítači, nebo pohybování myší, se totiž namáhá jen jejich část. Důsledkem je zkracování šlach a fakt, že ruce bolí. Proto je nutné dlaně pravidelně protahovat. Jinak vám velmi pravděpodobně hrozí syndrom karpálního tunelu.

 

Předcházet těmto komplikacím můžete alespoň zčásti i pravidelným protahovacím cvičení, které můžete provádět přímo v kanceláři. A nebojte se, nezabere vám víc než deset minut. Jeho cílem  není spalování tuků, nabývaní svalové hmoty nebo zvyšování kondice. Má zejména ulevit tělu. A slouží také  jako výborná a rychlá relaxace. Na portálu FITHALL.cz najdete nově několik nových videí se cvičením, které se báječně hodí právě pro tuto příležitost.

 

Než si je najdete a pustíte se do cvičení, dovolte pár rad závěrem. I u cvičení v kanceláři byste měli před cvičením zahřát svaly. Během cvičení nezapomínejte správně dýchat. Cviky provádějte tahem a pouze tak, abyste necítili bolest. Pokud chcete dosáhnout co nejlepšího efektu, pak si vyšetřete na cvičení v kanceláři chvilku dvakrát až třikrát za směnu. Cviky na záda opakujte pokud možno jednou za hodinu nebo alespoň jednou za dvě hodiny. Můžete spojit cvičení  se svačinou, alespoň si budete lépe a snadněji kontrolovat životosprávu.

 

 

 


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků