Fithall magazín

Neděle 17.12.2017 svátek má Daniel

Cvičení a trendy

Cvičte „svíčku“ pro zdraví

Cvičte „svíčku“ pro zdraví



Svíčka je poměrně nenáročný cvik, který si asi všichni pamatujete z hodin tělesné výchovy na školách. Kromě toho patří mezi významné jógové ásany. I když možná nepatříte k vyznavačům jógy, mohli byste z pravidelného cvičení svíčky získat mnoho dobrého pro váš organismus.


ČTĚTE TAKÉ:

Cvičení s vlastní vahou těla, aneb jde to i bez činek

Chcete mít pěkný prsa? Poradíme Vám.

Jak volit zátěž během Vašeho cvičení?

 

Účinky cviku svíčka

1. Pomáhá odpočinout nohám.

2. Působí proti tvorbě křečových žil a hemoroidů.

3. Je vhodná pro zahřátí studených nohou a rukou.

4. Normalizuje funkci štítné žlázy a všech souvisejících funkcí a orgánů, což má pozitivní vliv na tělesnou hmotnost a na psychiku.

5. Zvýšené prokrvení hlavy působí proti vráskám, zlepšuje růst vlasů, působí blahodárně na oči, bolesti hlavy a funkce mozku.

6. Zvyšuje odolnost proti angínám a chorobám z nachlazení.

7. Působí proti poklesu břišních orgánů. Díky tomu, že přitlačuje ledvinu k nadledvině zlepšuje regeneraci organismu. Toto je důležité zejména při výrazném zhubnutí, kdy poklesnou ledviny, což se může projevit psychickou nepohodou.

8. Posilnění břišního svalstva

9. Celkově zpomaluje proces stárnutí


Pokud však máte nějaké závažné zdravotní potíže, měli byste se před cvičením svíčky poradit se svým lékařem. Cvičení by se měli vyhýbat lidé s akutní infekcí v oblasti krku a hlavy (angína, zánět dutin, zánět středního ucha, zubů apod.), sklerózou mozkových cév a výrazných poruchách funkce štítné žlázy.


Autor: Monika Kuželová


Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení Hodnocení

Zpět Zpět na seznam článků

Související články
Cvičení a trendy Sedavé zaměstnání – rady a cviky do kanceláře
Cvičení a trendy Cvičit můžete i v těhotenství - 5. díl