Fithall magazín

Středa 29.3.2017 svátek má Taťána

Jak se připravit na extrémní běh?

Jak se připravit na extrémní běh?

Extrémní závody plné běhání, bláta, plazení, skákání, lezení, ručkování a překonávání sama sebe se stávají čím dál populárnějšími. Nejen, že si člověk díky nim ověří svoji fyzickou kondici, ale prověří také svou psychickou odolnost a schopnost čelit novým výzvám.


Více Zobrazit celý článek


Energetický výdej aneb není to jen o sportu

Energetický výdej aneb není to jen o sportu

Základním pravidlem hubnutí je zvýšení energetického výdeje na úkor jeho příjmu. Mohlo by se tedy zdát, že stačí méně jíst a více cvičit, ale tato rovnice není ani zdaleka tak jednoduchá, protože faktorů, které se podílejí na hmotnosti těla, je opravdu mnoho.


Více Zobrazit celý článek


Mám problémy s tlakem, ale chci cvičit - jak na to?

Mám problémy s tlakem, ale chci cvičit - jak na to?

Vysoký i nízký krevní tlak dokáží nadělat pěknou paseku, nicméně z hlediska zdraví je mnohem více ohrožující tlak vysoký.


Více Zobrazit celý článek


Jak si při sportu neničit klouby?

Jak si při sportu neničit klouby?

Zde je několik tipů, jak zprovoznit vaše klouby a předejít dalším bolestem.


Více Zobrazit celý článek


Cvičte při vaření. Jde to!

Cvičte při vaření. Jde to!

Zkuste tyto jednoduché posilovací cviky, které zvládnete i s vařečkou v ruce! Vyvaříte si nejen ocenění strávníků, ale také pevnější tělo.


Více Zobrazit celý článek


Hormonální jóga – 3. díl

Hormonální jóga – 3. díl

Příště na špatnou náladu a menstruační bolesti ale vyzrajte - oblečte se do hezkých sportovních legín a zacvičte si - buď doma v obýváku, venku nebo v nejbližším fitness centru. Na bolestivou menstruaci totiž skvěle zabírá cvičení!


Více Zobrazit celý článek


Hormonální jóga – 1. díl

Hormonální jóga – 1. díl

Jestliže trpíte lehkou hormonální nerovnováhou jakéhokoliv původu, nemusíte se hned začít krmit umělými hormony. Vyzkoušejte nejdřív přírodní a přirozené způsoby jejich regulace a teprve v okamžiku, kdy tyto postupy selžou, vyhledejte odbornou pomoc.


Více Zobrazit celý článek


Pokořte mrtvý tah

Pokořte mrtvý tah

Mrtvý tah se nejmenuje mrtvý, protože byste po jeho odcvičení padli - jmenuje se tak proto, protože činka, se kterou se provádí, vždy na začátku a na konci jednoho opakování leží na zemi.


Více Zobrazit celý článek


Shyby aneb cesta k luxusním zádům

Shyby aneb cesta k luxusním zádům

Shyby patří mezi základní cviky na rozvoj síly a svalové hmoty. Podobně, jako třeba mrtvý tah, jsou shyby preferovány především mužskou částí populace, a stejně jako v případě mrtvého tahu, je to velká škoda.


Více Zobrazit celý článek


Hubnutí s orbitrekem

Hubnutí s orbitrekem

Aby se z vašeho hubnoucího pomocníka nestal jen věšák na prádlo nebo lapač prachu, řiďte se těmito jednoduchými pravidly a záhy zjistíte, že vaše investice nebyla zbytečná.


Více Zobrazit celý článek


« < 1 2 3 ... 34 35 36 > »