Fithall magazín

Sobota 23.9.2017 svátek má Berta

Cvičení proti otokům a křečím nohou

Cvičení proti otokům a křečím nohou

Naučte se do svého tréninkového programu zařazovat následující cviky a uvidíte, že otoky i křeče pominou.


Více Zobrazit celý článek


Kalanetika, aneb co dala světu Callan Pinckney

Kalanetika, aneb co dala světu Callan Pinckney

Pod označením „kalanetika“ se skrývá tělesné cvičení, jehož cílem je zpevnění a zformování postavy. Jeho propagátoři uvádějí, že není zaměřená na nárůst svalové hmoty, protože se trénuje jen s vlastní váhou a cviky jsou více či méně podobné strečinku.


Více Zobrazit celý článek


Dokonalé břicho - 7 největších chyb v procvičování břicha

Dokonalé břicho - 7 největších chyb v procvičování břicha

Největší chybou je břicho neposilovat vůbec. Střed těla tvoří oporu celého pohybového aparátu, ale také poskytuje zázemí pro životně důležité vnitřní orgány. Abyste dosáhli svých cílů, cvičili efektivně a zároveň si neublížili, vyvarujte se nejčastějších chyb při posilování břišních svalů.


Více Zobrazit celý článek


Dokonalé břicho - zásady pro tvarování břišáků

Dokonalé břicho - zásady pro tvarování břišáků

Břicho představuje zpravidla nejproblematičtější oblast těla, a to jak pro ženy, tak pro muže. Pánové mají tu smůlu, že jsou geneticky předurčeni k přednostnímu ukládání tuku v oblasti pasu, což je nejen neestetické, ale také ohrožující z hlediska zdraví. Na velkém obvodu pasu se podílí tuk podkožní (ten je relativně neškodný), a také tuk viscerální - útrobní.


Více Zobrazit celý článek


Dokonalé břicho - znáte svaly břicha a víte, jak je posilovat?

Dokonalé břicho - znáte svaly břicha a víte, jak je posilovat?

Aby byl váš trénink opravdu efektivní a smysluplný, je nutné zorientovat se alespoň v základní anatomii svalových skupin, které procvičujete. Břicho je složené z mnoha snopců a snopečků svalových vláken a každý z nich má svůj specifický význam.


Více Zobrazit celý článek


Klik - jeden cvik spousta možností

Klik - jeden cvik spousta možností

Každá žena by ale měla svalstvu na hrudníku věnovat pozornost - díky němu totiž mohou prsa vypadat pevnější, větší a přitažlivější.


Více Zobrazit celý článek


Cvičení pro lepší trávení

Cvičení pro lepší trávení

Aby trávení pracovalo ve váš prospěch, je vhodné v první řadě vyladit jídelníček a vyloučit potraviny, o kterých víte, že vám nedělají dobře, i když vám třeba chutnaj.


Více Zobrazit celý článek


Jak zatočit s depresí? Cvičením!

Jak zatočit s depresí? Cvičením!

Depka, deprese, špatná nálada - to všechno jsou pojmy, které slýcháme dnes a denně. Není ale deprese jako deprese!


Více Zobrazit celý článek


Buďte fit s vaší mamkou - cvičení svalstva pánevního dna

Buďte fit s vaší mamkou - cvičení svalstva pánevního dna

Ženy začínají často svoje pánevní dno vnímat až po porodu, který je pro tuto oblast extrémně náročný. I když v minulosti potíže s inkontinencí neměly, po narození potomka se mnohdy stane ústředním problémem. Svoji roli má i věk - čím starší žena je, tím slabší pánevní dno bývá.


Více Zobrazit celý článek


Buďte fit s vaší mamkou - komplexní cviky na posílení svalů celého těla

Buďte fit s vaší mamkou - komplexní cviky na posílení svalů celého těla

Komplexní posilování je takové posilování, které zaměstná více svalových skupin naráz. Jeho opakem je posilování izolované.


Více Zobrazit celý článek


« < 1 2 3 ... 36 37 38 > »