Fithall magazín

Pátek 21.7.2017 svátek má Vítězslav

Pozdrav Slunci z Bali

Pozdrav Slunci z Bali

Pozdav Slunci přímo z Bali od naší trenérky Jany Najbrtové. To vás určitě dostane, tak jako nás.


Více Zobrazit celý článek


10 tipů, díky kterým bude cvičení účinnější

10 tipů, díky kterým bude cvičení účinnější

Když věnujete těžce vydobytý čas i energii do cvičení, chcete z něho samozřejmě vytěžit maximum. Z mnoha důvodů ale výsledky nemusí být takové, jaké by být mohly.


Více Zobrazit celý článek


Protáhněte se v práci - jógou proti bolestem zad

Protáhněte se v práci - jógou proti bolestem zad

Aby záda nebolela, je důležité posílit zádové i břišní svaly. Posilovat lze v posilovně pomocí specializovaných strojů, zde však hrozí riziko přetěžování určitých svalových skupin.


Více Zobrazit celý článek


Protáhněte se v práci - 10 důvodů, proč cvičit v práci

Protáhněte se v práci - 10 důvodů, proč cvičit v práci

Dnes snad už každý ví, že sedavý životní styl a trávení nekonečného času na kancelářské židli vede nejen k bolestem pohybového aparátu, ale také k přibírání hmotnosti a ukládání tukových zásob do oblasti pasu. Sezení by se dalo s mírnou nadsázkou přirovnat ke kouření - tak moc je pro člověka nezdravé.


Více Zobrazit celý článek


Prima hubnutí - závěrečný strečink je nedílnou součástí vašeho tréninku

Prima hubnutí - závěrečný strečink je nedílnou součástí vašeho tréninku

Strečink je speciální cvičení na protažení zkrácených svalů, zvětšení pohyblivosti a hybnosti těla. To ví asi každý. Ale co by vás také mohlo zajímat je, že strečink podporuje také metabolismus, takže napomáhá hubnutí přebytečných kil.


Více Zobrazit celý článek


Prima hubnutí – schody jako skvělý společník při tréninku

Prima hubnutí – schody jako skvělý společník při tréninku

K posílení svalů stehen, hýždí a břicha nepotřebujete žádný posilovací stroj. Stačí jen využít to, s čím se setkáváte denně, ale v lenosti je raději míjíte. Přestaňte používat výtah a začněte využívat schody aktivně, buď pro samotnou chůzí, anebo při svém běžeckém tréninku.


Více Zobrazit celý článek


Prima hubnutí – na co je dobrá hrazda?

Prima hubnutí – na co je dobrá hrazda?

Ve městech i na vesnicích se pomalu rozrůstají outdoorová hřiště s hrazdami, které v zimě studí a na podzim jsou mokré a kloužou. Využijte léta k posilování horní poloviny těla - pravidelně cvičte shyby, tricepsové kliky, procvičujte ramena i úchop ve visu a nezapomeňte potrápit také břišní svaly.


Více Zobrazit celý článek


Prima hubnutí - jak posilovat, když máte po ruce lavičku?

Prima hubnutí - jak posilovat, když máte po ruce lavičku?

Na lavičkách v parku můžete relaxovat a krmit místní ptactvo, nebo si můžete dát pořádně do těla a procvičit všechny důležité svalové partie.


Více Zobrazit celý článek


Prima hubnutí - běháme a posilujeme

Prima hubnutí - běháme a posilujeme

Někomu se může zdát běh po čase příliš jednotvárný. Všechny trasy v okolí už má proběhnuté asi stokrát a tak hledá, jak si trénink oživit, zpestřit.


Více Zobrazit celý článek


Prima hubnutí - rozcvička je grunt

Prima hubnutí - rozcvička je grunt

Hubnout se zmrzlinou - zdá se vám to jako sen? Už nemusí - sen se stává skutečností. V tomto seriálu vám přineseme tipy na cviky v přírodě, díky kterým spálíte přebytečné tukové zásoby, zpevníte svaly, naučíte se nové cviky, ale hlavně se odměníte skvostnými mrazivými pochoutkami, a to zcela bez výčitek svědomí!


Více Zobrazit celý článek


« < 1 2 3 ... 36 37 38 > »