Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Hezčí prsa bez skalpelu

Vyzkoušejte několik našich tipů na vlastní kůži a za pár týdnů můžete být majitelkou svůdnějšího dekoltu. Nečekejte radikální změnu, protože tu dokáže pouze operativní zákrok, ale i bez něho můžete vzhled svých prsou o poznání vylepšit.

 

Péče o pokožku

 

Speciální přípravky, které nabízí už řada kosmetických značek, pokožku prsou hydratují a zlepšují její tonus. Navíc jí dodávají potřebný kolagen, který s postupujícím věkem ubývá. Musíte být ale trpělivá. Výsledky se nedostaví hned zítra. Dodržujte každodenní aplikaci a časem sama uvidíte, že budete se svým dekoltem mnohem spokojenější. Zkusit můžete i náplasti pro zpevnění a zformování poprsí. Aplikují se těsně před spaním a nechávají se působit 24 hodin. Přírodní látky, obsažené v náplastech, se postupně uvolňují a dostávají do těla skrze pokožku. Prsa se tak zregenerují a pokožka vypne.

Co dekoltu velmi prospívá je peeling. Zbaví pokožku odumřelé tkáně, uvolní póry a celkově ji prokrví. Při masáži se ale vyhněte bradavkám, abyste je neporanily. Peeling provádějte jednou za dva týdny, můžete použít i běžný, původně určený na obličej. Po této proceduře je ideální aplikovat pleťovou masku. Obsažené výživné látky se budou do pokožky mnohem lépe vstřebávat.

Přesušené kůži pomůže maska z rozmačkaného banánu s čajovou lžičkou medu a pár kapkami olivového oleje. Pro lepší účinek prsa přikryjte potravinovou fólií a nechte působit 10 minut. Poté smyjte teplou vodou a naneste hydratační krém. Pro pěkný vzhled pleti je důležitý i dostatek vitamínů a minerálů, zejména vitamín C, zinek a draslík. Ty můžete pokožce dodat maskou z citrónů. Nakrájejte asi dva kusy na kolečka a přiložte na pět minut na prsa a dekolt. Použít můžete i nastrouhaná jablka, která překryjete vlhkým ručníkem. Nechte působit 20 minut.

Na prsa blahodárně působí také studená sprcha. Denně sprchujte každé ňadro ledovou vodou asi půl minuty krouživými pohyby. Chlad podporuje prokrvování kůže a zesiluje tkáně. Místo sprchy můžete použít kostky ledu.

 

Nezapomínejte sportovat

 

Díky posilování hrudních svalů se prsa, která se nacházejí nad těmito svaly, nadzvednou a jejich kontury se vylepší. Ideální je pravidelné plavání nebo veslování (můžete provádět i v posilovně), v zimě můžete vyrazit na běžky.

 

Tipy na jednoduché cviky

 

1. Dejte dlaně k sobě v úrovbi prsou a na 20 sekund je co nejsilněji stiskněte. Třikrát zopakujte.

2. Stoupněte si proti zdi,r ozpažte ruce na šířku ramen, opřete je o zeď a udělej krok směrem dozadu.Pak se tělem pomalu přibližuj ke zdi jako byste dělala klikya zase se na rukou vzpírejte zpátky. Opakuj minimálně 15x.

 

Co byste měla vědět

 

1. Spaní na břiše kůži na prsou příliš namáhá a vytahuje. Snažte se usínat, pokud možno, v poloze na znak.

2. Horká koupel oslabuje vazivové tkáně a kůže na prsou ztrácí svou elasticitu. Vhodnější je sprcha.

3. Prsa tvoří tuková tkáň, proto drastické diety a rychlý úbytek na váze na nich může napáchat nenapravitelné škody.

4. Kůže na prsou a krku je stejně citlivá jako vaše pleť. Pokud ji nebudete dostatečně chránit před slunečními paprsky, začne předčasně stárnout a bude mít sklon k výskytu pigmentových skvrn.

5. Sport prsa extrémně zatěžuje. Proto vždy na veškeré pohybové aktivity noste speciální podpůrné podprsenky.

6. Nehrbte se! Rovná záda prsa zvednou až o několik centimetrů nahoru i bez push-up podprsenky. Správné držení těla prospívá i vaší šíji.