Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Jak mít do léta úžasné nohy

S příchodem teplého počasí přichází čas odhalování. Kalhoty vystřídají šaty a sukně, uzavřenou obuv sandálky. Než ale nohy ukážete, měla byste je na léto připravit. Poradíme vám pár triků, jak docílit toho, aby vaše nohy působily svůdně a sexy.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Jak správně posilovat dolní končetiny a hýždě

Znáte svaly dolních končetin? A víte, jak je posilovat?

Znáte svaly hýždí? a víte, jak je posilovat?

 

Pedikúra je základ
Můžete mít sebehezčí a sebedražší sandálky, ale nehezky upravené nohy celkový dojem dokážou úplně zkazit. Během podzimu a zimy dostávají nohy pořádně zabrat a v letní sezoně si zaslouží zvláštní péči. Dobrý tip na to jak mít jemná a pěkná chodidla je domácí peeling. Smíchejte mořskou sůl s olivovým olejem a naneste na chodidla, dobře promasírujte, smyjte a pak použijte opatrně pemzu. Nezapomeňte chodidla také namazat krémem, skvělá je klasická vazelína nebo kaštanový gel. Samozřejmostí jsou pečlivě upravené nehty. Pokud si ráda lakujete nehty, poohlédněte se po nových trendy barvách, které můžete sladit s oblečením a doplňky.

Chloupky se nenosí
K tomu, aby nohy vypadaly skvěle, je dnes už depilace samozřejmostí. Pokud chloupky rostou častěji, žiletku vyměňte za vosk. Vyzkoušejte např. epilaci cukrovou pastou. Jedná se o jeden z nešetrnějších způsobů depilace, při které se chloupky vytrhnou i s kořínky. Depilace cukrovou pastou je také méně bolestivá než klasická. Chloupky po ní méně zarůstají a nohy vydrží hladké až 5 týdnů.  Aby byly nohy krásně jemné, použijte dva dny po depilaci kvalitní peeling nebo lufu, zabráníte tím i případnému zarůstání chloupků. Pokud máte na nohou nehezké žilky, vyzkoušejte tzv. punčochy ve spreji. Ty rafinovaně zakryjí drobné nedostatky pleti.

Stop celulitidě

Celulitidy se jen tak nezbavíte a významně vám nepomohou ani tzv. zázračné krémy. Jediný efektivní způsob jak celulitidu zmírnit nebo se jí i zbavit je vhodná strava a aktivní pohyb. A proč cviky na celulitidu pomáhají? Jednou z hlavních příčin celulitidy je totiž ochablé svalstvo. To má za následek deformaci vrstvy kůže společně s podkožním tukem nad svaly a tím vzniká pomerančová kůže. Existují ale speciální cviky, které dokáží svaly posílit v místech, kde celulitida vzniká. Díky nim zamezíte dalšímu rozvoji celulitidy a zároveň docílíte toho, že získáte zpět pěknou hladkou pokožku.


Tři cviky na celulitidu
 
1. Sedněte si na kraj židle. Kolena mějte pokrčená v úhlu 90°. Nyní propněte pravou nohu v koleni a vydržte ji mít 15 sekund nataženou. Stejně tak s levou nohou. Dejte si pauzu 30 sekund. Opakujte alespoň čtyřikrát.

2. Sedněte si opět do stejné polohy jako při prvním cviku. Mírně roztáhněte stehna od sebe a vložte mezi ně polštář. Stehna stáhněte tak, abyste polštář udržel/a mezi stehny. Držte 10 sekund. Potom na 5 sekund stiskněte pevněji. A povolte. Opakovaně držte polštář 10 sekund mezi stehny jen takovou silou, aby nespadl na zem. Po 10 sekundách znovu 5 sekund stiskněte pevně. Nyní si dejte 1 minutu pauzu. Celé cvičení provádějte třikrát.

3. Poloha je stejná jako v předchozích dvou cvičeních. Lehce se předkloňte, položte dlaně na vnější části kolen a zároveň předloktí přiložte k vnějším stranám stehen. Nyní začněte lehce tlačit stehna od sebe a zároveň se snažte pažemi vytvářet protipohyb. Snažte se stehna pažemi tlačit k sobě. Postupně tlak z obou stran navyšujte až do maxima. Pak povolte , ale zůstaňte ve stejné poloze. Několik sekund nechte tlak jen velmi mírný a poté jej zase začněte zvyšovat. Tímto způsobem cvičte 60 sekund a následně si dejte stejnou dobu pauzu. Cvičení proveďte třikrát.


Tyto jednoduché cviky provádějte denně 15 až 20 min. Některé cviky můžete provádět i pod stolem v kanceláři. Budete-li trpělivá, výsledky můžete očekávat, při pravidelném denním cvičení, za 21 dnů.


Autor: Monika Kuželová