Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Buďte zásadoví a zhubnete!

Chcete-li docílit nebo si udržet štíhlejší postavu a tím i zdraví je potřeba, abyste dodrželi několik pravidel:

 

1.    Nepřejídejte se.

 

2.    Nedržte přísné redukční diety. Narušujete si metabolismus, stresujete se, a navíc ochuzujete tělo o nezbytné živiny. Pokud již máte metabolismus dietami zkažený, nic není ještě ztraceno. Uvidí-li buňky, že jim nehrozí vyhladovění, po čase otupí a propustí ze služby enzymy, které pomáhají tuk ukládat.

 

3.    Jezte vyváženou stravu. Méně tuků (především živočišných), velmi omezte cukry a rafinované potraviny, mnohem více zeleniny a dostatek ovoce. Zvyšte podíl syrové stravy.

 

4.    Praktikujte dělenou stravu.

 

5.    Berte přírodní příravky upravující metabolismus. Zkuste spalovač tuků  a harmonizátor metabolismu LKVB 6, případně doplňte přípravkem Super Bromelair + Papain. Dobrý je i klíčkový olej s vitamíny.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Stres zažeňte pohybem.

Jídlo jako droga. Jste na něm závislí?

Trápí váš rýma? Vyplachujte si nos.

 

6.    Pohybujte se. Stačí třeba obyčejná chůze, fyzická práce, plavání apod. Při pohybu především stimulujete enzymy uvolňující tuk. Přiměřené cvičení navíc upravuje buněčné prostředí tak, že to příznivě ovlivňuje metabolismus kontroly chutě k jídlu. Mimoto dochází k produkci růstového hormonu, který brání tvorbě tuků.

 

7.    Nejezte večer. Energie je ukládána do zásoby.

 

8.    Jezte pomalu a důkladně. Pocit sytosti se dostavuje po určité době, a proto kdo jí hltavě, zkonzumuje více jídla než ten, kdo jí pomalu.

 

9.    Jezte alespoň 4x denně. Neprovokujte tukové buňky k obraně.

 

10.    Nechtějte zhubnout zbytečně za každou cenu.

 

11.    Vyhýbejte se stresu a depresím. Buďte optimističtí.

 

12.    Hubněte pomalu ( max. 300 g týdně). Pokud ztrácíte váhu rychleji, zbavujete se zejména vody a svalové tkáně. Tohoto podvodu na vás využívá dodnes mnoho „zaručených“ diet.