Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Potřebujete rychle zhubnout 3 kila? Víme, jak na to!

Dneska chceme všechno rychle. Nikoho nebaví čekat a čekat na zeštíhlení nechceme už vůbec. Pomalé shazování přebytečných kil sice mívá trvalejší efekt, ale hlavně na začátku redukčního režimu potřebujeme vidět výsledky rychle, abychom si udrželi potřebnou motivaci.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Aktivity, které Vám pomohou shodit přebytečná kila

Máte nadváhu? Zapomeňte na běhání v lese a skákání na hodinách fitness!

Co takhle zkusit intervalový trénink?

   
Ať už se chcete rychle zbavit několika kil z jakéhokoliv důvodu, zkuste tyto tipy a uvidíte, že váha poletí dolů jako o závod.


Výchozí hmotnost - mějte na paměti, že když začínáte hubnout s vyšší hmotností, hubnutí jde snáz - a naopak kde (skoro) nic není, tam ani čert nebere. Pokud máte relativně nízké procento podkožního tuku, tělo se ho nebude chtít jen tak zříct, proto nebudete hubnout tak rychle jako kolega, který se pohybuje na hranici obezity.

Nehazardujte - maximální rychlost hubnutí by neměla v žádném případě překročit ztrátu jednoho kilogramu týdně. Jestliže hubnete rychleji, zahráváte si se svým zdravím a tělo vám to pak vrátí i s úroky (většinou ve formě extra tuku kolem pasu navíc a narušenou imunitou). Když je rozdíl na displeji osobní váhy během několika málo dní podezřele velký, jedná se o pohyb vody, nikoliv tuku.
   
Pijte - pijte spousty vody. Voda pomůže tělu hospodařit s vodou v tkáních, takže se zbavíte otoků a tělo si ji pak nebude schovávat jako rukojmí v podkoží.

Omezte sodík - přemíra sodíku (solení) přispívá k zadržování vody v těle, takže i když budete mít tuku relativně málo, kvůli vodě nedopnete oblíbené kalhoty. Kontrolujte obsah sodíku a soli v sýrech, šunce i dochucovadlech.

Vynechejte sacharidy - sacharidy (glykogen) na sebe vážou vodu - omezte příjem sacharidů na dopoledne a období po tréninku, abyste kvůli nim nebyli příliš „zalití“. Nízkosacharidová strava tělo donutí čerpat energii z tuku, takže jde pak hubnutí snáz.

Jezte čistě
- (nejen) po dobu hubnutí vypusťte ze svého života všechno smažené, průmyslově upravované, slazené cukrem, slazené umělými sladidly, dobarvované, emulgované či konzervované. Takové „jídlo“ vám v těle udělá pěknou paseku a hubnutí nepůjde tak, jak má.

Přidejte kardio - pokud děláte pro hubnutí vše správně, co se týče jídla, ale ani tak to nejde, pravděpodobně se málo hýbete. Jestliže chcete hubnout rychle, běhejte denně, zkuste intervalový trénink, jezděte na kole, sprintujte do kopců či po schodech - zkrátka vytvořte pořádný energetický výdej. Nepodceňujte ani přirozenou aktivitu během dne - sice kvůli menšímu přísunu kalorií budete pravděpodobně unavenější, ale tím, že se natáhnete odpoledne na pohovku to vykompenzujete a váha dolů nepůjde.

 

660x250_8.jpg

 

Autor: Veronika Červenková