Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Květen lásky čas aneb cvičení ve dvou - 5. díl

Hubnutí je věčné téma pro ženy i pro muže. Každý si hledá tu svou pravou dietu i vyhovující pohybovou aktivitu, ale zároveň chce trávit společný čas se svým protějškem. Proč tedy nespojit příjemné s užitečným a nepokusit se zhubnout a zlepšit si fyzičku sexem?

 

ČTĚTE TAKÉ:

Květen lásky čas aneb cvičení ve dvou - 1. díl

Květen lásky čas aneb cvičení ve dvou - 2. díl

Květen lásky čas aneb cvičení ve dvou - 3. díl

Květen lásky čas aneb cvičení ve dvou - 4. díl

 

Při sexu se zvedne tepová frekvence téměř do aerobního pásma, takže je to v podstatě taková kardio aktivita. Musíte však vydržet dostatečně dlouho. Uvádí se, že se líbáním spálí až 68 kalorií za hodinu (pokud u toho budete dělat nad svým partnerem kliky, dosáhnete úbytku až 171 kalorií za hodinu!), svlékání a masírování spotřebuje 80 kalorií a samotný sex přibližně 144 kalorií, v závislosti na tom, jak rychle a intenzivně cvičíte.
   
Poznejte největší výhody hubnutí sexem a zbavte se přebytečných kilogramů:
   
1. Nemusíte vytáhnout paty z domu - mnohdy víme, že bychom měli jít běhat nebo si zacvičit do fitka, ale jednoduše se nám nechce ven. Výhodou sexu je, že na jeho praktikování můžeme zůstat v pohodlí domova.

2. Nepotřebujete permanentku - finanční stránka cvičení někdy také hraje roli. Sex je téměř zdarma, aspoň za předpokladu, že máte stálého partnera a neplánujete sexem nejen hubnout, ale také rozšiřovat rodinný kruh.

3. Trávíte hodnotný čas s partnerem - najít společné zájmy je občas složité. Sexem tedy nebudete jen hubnout, ale také posílíte vzájemný vztah. Vašeho partnera jistě bude bavit víc, než třeba lekce   salsy nebo návštěva divadla.

4. Donutíte hubnout i partnera - pokud i váš partner potřebuje shodit nějaké to kilo, sexem ho k tomu přimějete - bude cvičit a hubnout, aniž by o tom musel nutně vědět.

5. Nepotřebujete funkční oblečení - sportovní funkční oblečení a obutí je relativně drahé. Na sex žádné nepotřebujete, takže se to vyplatí i finančně.

6. Posílíte svaly - při sexu zapojíte svaly horní poloviny těla, svaly stehen i hýždí, ale také břišní a zádové svaly. Je to komplexní trénink s vlastní váhou, popřípadě s váhou cvičebního partnera.

7. Rozproudíte kardiovaskulární systém - při sexu popoženete krevní oběh a přiměřeně zatížíte srdce. Je tedy velice zdravý pro naše cévy, srdce i plíce.

8. Zlepšíte flexibilitu - do mnohých poloh je náročnější se dostat. Sexem procvičíte svoji flexibilitu, protáhnete si svaly, ale také uvolníte klouby.

9. Posílíte pánevní dno - pro ženy je posilování pánevního dna velmi důležité. Můžete si sice ve zdravotních potřebách zakoupit různé pomůcky, nebo trénovat pánevní dno bez zátěže, nicméně při partnerských aktivitách ho procvičíte nejsnáze. Partner může hodnotit vaše pokroky.

10. Je to zábavné - na rozdíl od mnoha fyzických cvičení je sex zábavný a většina lidí se do něj nemusí nijak zvlášť nutit.

 

Sex si můžete zlešit i cvičením jógy. Další díl jógy ve dvojici od Katky Burešové je zde.

 

Kveten-lasky-cas-aneb-cviceni-ve-dvou-5dil.jpg

 

Další cvičební videa od Kateřiny Burešové naleznete na FITHALL TV. Více informací o FITHALL TV naleznete ZDE

 

 

Autor: Veronika Červenková