Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Prima jídelníček pro nadšené návštěvníky skupinových lekcí

Na aerobic, Zumbu, HEAT, TRX, Břišní pekáče a na další všemožné lekce můžete zavítat, pokud zrovna venkovní počasí outdoorovému sportování nepřeje. Takové studiové lekce jsou vhodné také v případě, že se vám nechce vymýšlet, co máte dělat a jak máte cvičit - instruktor vám dá pokyn, vy se jím řídíte a hlavu můžete nechat odpočívat. U kvalitních lektorů máte navíc záruku, že vám nedovolí provádět cviky chybně.
   
Výhodou skupinových lekcí ve fitness centrech je bezesporu síla skupiny - ta vás hecuje a motivuje, takže i když na cvičení zavítáte vyšťavení, po úmorném dni v práci, taková hodinka pohybu vás jisto jistě povzbudí i zlepší náladu.
   
Co se týče jídelníčku před a po skupinových lekcích ve fitness studiích, řiďte se obecnými doporučeními sportovní výživy, ale samozřejmě vždy přihlédněte k vlastní individualitě. Zvažte, zda je lekce silového nebo aerobního typu a podle toho si před ní dopřejte dávku komplexních sacharidů, proteiny, ale také dostatečné množství tekutin. Po docvičení není na škodu dát si něco s podílem jednoduchých cukrů (třeba ovoce, müsli tyčinku, nebo v létě klidně zmrzlinu) a poté doplnit živiny, které zajistí obnovu sil (komplexní sacharidy) i budování a regeneraci svalové hmoty (bílkoviny).

 

Po studiové lekci, na kterou docházíte pravidelně, a kde se s ostatními znáte, se nenabízí nic jiného, než se společně po takové dřině odměnit něčím dobrým. Pozvěte svoje parťáky na zmrzlinu - a pokud chcete mít jistotu, že neuděláte krok vedle, zvolte si zmrzlinu od firmy Prima.

 

Dejte si ji v cukrárně, sáhněte po ní do chladícího pultu supermarketu, nebo ji zakomponujte do vašich domácích výtvorů. Inspirovat se můžete třeba těmito recepty:

Jahodové mámení - do misky naservírujte několik lžic z vaničky Mrož Svěží - jahody se smetanou. Spojení jahod a tvarohové zmrzliny, která je zjemněná smetanou, dokonale vynikne, když na ni nakrájíte spoustu čerstvých jahod a dílko posypete strouhanou hořkou čokoládou. Teď už jen lžičku a dobrou společnost!

Lesní vločky - asi 50 gramů ovesných vloček nechte přes noc nabobtnat v lednici. Ráno do nich přidejte lžičku domácí zavařeniny nebo medu a navrch položte kousek jogurtové zmrzliny Prima s příchutí lesní směs. Porce komplexních a jednoduchých sacharidů spolehlivě doplní glykogenové zásoby po namáhavém cvičení.

Kontrastní lívance - připravte celozrnné lívance podle osvědčeného receptu. Dejte si záležet, aby byly nadýchané a měkoučké. Hotové, ještě teplé lívance proložte těsně před servírováním čokoládovou zmrzlinou od firmy Prima, která je vyladěná k dokonalosti pomerančovým toppingem. Spojení světlých horkých lívanců a chladivé tmavé zmrzliny bude zážitkem pro všechny smysly.

Kompletní nabídku mražených PRIMA pochoutek naleznete ZDE


Ukázkový jídelníček na celý den pro nadšené návštěvníky studiových lekcí:

Snídaně: 2 kusy celozrnného žitného chleba s arašídovým máslem a zavařeninou

Svačina: Kus ovoce (banán, jablko, hruška) a hrst přírodních ořechů (cca 30 gramů)

Oběd: Kus kus se zeleninou a steakem z lososa

Svačina II: Miska Lesních vloček dle uvedeného receptu pro doplnění energie po cvičení

Večeře: Zeleninový salát s mozzarellou a lehkými kukuřičnými chlebíky

Večeře II: Skyr s kokosem a lžičkou medu