Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Ohrozí stravování v restauracích dietu?

Pokud chcete zhubnout neznamená to, že se musíte uzavřít před světem, abyste odolali pokušení. Při romantické večeři ve dvou nebo u rychlého oběda s kolegy, nemusíte striktně požadovat pouze vodu z kohoutku a přitom potají závistivě nahlížet do cizích talířu. Klidně se najezte, ale musíte vědět co a jak.

 

Proč odmítat posezení s přáteli v dobré restauraci, když existuje Alli. Co to je? Alli je potravinový doplněk, který vám pomůže zhubnout o 50 % více než samotná dieta. Za každé dva kilogramy, které zhubnete vlastním úsilím, vám alli pomůže shodit ještě jeden kilogram navíc. Jak je to možné?Alli dokáže už během samotného přijímání potravy část tuků v trávicím traktu odbourat. Díky tomu přijímáte méně kalorií a vaše tělo zpracovává energii z tukových zásob.

Alli samo ovšem nic nezmůže pokud mu aktivně nepomůžete. To znamená, budete-li polykat pouze pilulky a ležet na gauči s řízkem od babičky, pak žádné yýsledky nečekejte. Během dietního programu musíte zvýšit svoji fyzickou aktivitu a dodržovat dietu. Nejlepší je, když si svůj denní příjem kalorií a tuků pečlivě propočítáte. Nemusíte si tedy kvůli tomu odepřít stravování v restauracích a na hony daleko se vyhýbat fast foodům, jen si vybírejte z méně kalorických pokrmů. Než si objednáte jídlo, užijte alli tobolku a zapijte ji vodou. Pokud budete dodržovat následující doporučení, úspech vaší diety by neměl být ohrožen.

 

Zásady stravování v restauracích

 

1. Kuře a mořské plody obsahují méně tuků než červené maso.

2. Vyhýbejte se smaženým jídlům a v restauracích si spíše objednejte maso připravené na grilu. 1/2 talíře by měla obsahovat zelenina, ¼ maso a ¼ příloha.

3. Místo hustých krémových a smetanových omáček dejte přednost omáčce z rajčat nebo salze.

4. Vyberte si ke svému jídlu nízkotučný dressing, případne požádejte, zda by vám jej nemohli prinést zvlášť.

5. Pokud je vám před jídle nabídnuto pečivo, pak konzumujte jedině celozrnné a bez másla. Pamatujte na to, že na vás čeká ještě hlavní chod.

6. V některých restauracích vám mohou donést obrovskou porci. Za svoje peníze nemusíte všechno sníst, i když vám pokrm sebevíc chutnal.

 

Příklady pokrmů, které můžete bez obav jíst při redukční dietě


Fast food: grilované kuře bez kůže, zahradní salát bez zálivky, salát Chef bez zálivky, ovocný sáček.

 

Čínská restaurace: vařená rýže, jídla z pánve (zelenina, kuře, krevety nebo hovězí), čiré polévky, nesmažené tofu, knedlíčky v páře.

 

Pizzerie: zeleninový salát bez dressingu nebo jen se zálivkou z olivového oleje a bylinek, těsto na pizzu, přísady na pizzu jako jsou zelenina, krevety, mořské plody, kuřecí prsa.

 

Italská kuchyně: rajčatové omáčky, chlebové tyčinky, mořské plody, polévka minestrone, zmrzlinový sorbet.

 

Klasická hospoda: čiré polévky, libová masa, pečené brambory ve slupce, fazole, tuňák bez majonozy, pečená ryba.

 

Thajská kuchyně: čiré polévky, salát s mořskými plody, pokrmy z pánve, rýže vařená v páře.