Naučili jsme vás rychlou lososovou pomazánku, fazolový salát s tuňákem či kuřecí pitu. Dnes přinášíme další část receptů, které by vám měly pomoct změnit stravovací návyky. U každého jídla doporučujeme i pití, ale nezmanená to, že nemůžete pít nic jiného nebo více. Pít musíte dostatečně a často - tedy alespoň 2x za hodinu a v průměru byste měli vypít tři litry vody denně.

">
Naučili jsme vás rychlou lososovou pomazánku, fazolový salát s tuňákem či kuřecí pitu. Dnes přinášíme další část receptů, které by vám měly pomoct změnit stravovací návyky. U každého jídla doporučujeme i pití, ale nezmanená to, že nemůžete pít nic jiného nebo více. Pít musíte dostatečně a často - tedy alespoň 2x za hodinu a v průměru byste měli vypít tři litry vody denně.

">
Naučili jsme vás rychlou lososovou pomazánku, fazolový salát s tuňákem či kuřecí pitu. Dnes přinášíme další část receptů, které by vám měly pomoct změnit stravovací návyky. U každého jídla doporučujeme i pití, ale nezmanená to, že nemůžete pít nic jiného nebo více. Pít musíte dostatečně a často - tedy alespoň 2x za hodinu a v průměru byste měli vypít tři litry vody denně.

">
Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Rychle, chutně, dietně - 2.díl


Naučili jsme vás rychlou lososovou pomazánku, fazolový salát s tuňákem či kuřecí pitu. Dnes přinášíme další část receptů, které by vám měly pomoct změnit stravovací návyky. U každého jídla připomínáme, abyste  nezapomínali na pití. Pít musíte dostatečně a často. Tedy alespoň 2x za hodinu a v průměru byste měli vypít tři litry vody denně.

 

Snídaně

Anglická snídaně (1 porce)
Energetická hodnota: cca 400 kcal

3 vaječné bílky, zelenina (okurka, rajče, mrkev...), krajíček celozrnného chleba (30 g), Lučina Linie nebo Cottage
Vaječné bílky rozmíchejte a vlijte na pánev, připravte z nich omeletu. Do ní přidejte čerstvou zeleninu pokrájenou na kousky. Chléb namažte tenkou vrstvou Lučiny nebo Cottage.
K pití doporučujeme sklenici čisté vody s citronovou šťávou nebo zelený čaj.
 

Svačina
Do nízkotučného bílého jogurtu (150 ml) vmíchejte kostičky melounu, banánu nebo kiwi. K pití si vezměte sklenice vody nebo zelený čaj
Energetická hodnota: přibližně 150 kcal


 
Oběd
Krůtí sendviče s drobným ovocem (2 porce)
Energetická hodnota: 314 kcal
Obsah bílkovin: 28 g
Obsah sacharidů: 30 g
Obsah tuků: 10 g
Obsah vlákniny: 2g
1 lžíce jogurtové netučné majonézy, 1 lžíce netučného bílého jogurtu, 4 lžíce netučného taveného sýra, 4 lžíce čerstvých nebo konzervovaných brusinek, 4 plátky celozrnného chleba, 180 g pečených krůtích prsou nakrájených na tenké plátky, 4 salátové listy
V misce smíchejte majonézu, jogurt a tavený sýr. Potom přidejte brusinky, promíchejte a směs namažte na chleba. Ozdobte listem salátu a přidejte plátky krůtího masa. Extra tip: Další variace tohoto pokrmu získáte tak, že do směsi přimícháte lístky špenátu nebo maliny či jádra vlašských ořechů.
Nezapomínejte na pití – čistou vodu nebo zelený čaj.

 

Svačina
Zeleninový talíř (mrkev, paprika, rajče, květák, brokolice), sklenice vody
Energetická hodnota: přibližně 150 kcal
 

Večeře
Studená zeleninová polévka (2 porce)
Energetická hodnota: 141 kcal
Obsah bílkovin: 5 g
Obsah sacharidů: 25 g
Obsah tuků: 5 g
Obsah vlákniny: 6 g
 1/2 červené cibule, 1 rajče, 1/2 okurky, 1 zelená paprika, 1/4 rozdrcené pálivé papričky, 2 šálky tomatové šťávy, 1/2 lžičky cukru, 1/2 lžičky česnekového prášku, 2 lžičky panenského olivového oleje, 2 lžíce červeného vinného octa, sůl, pepř
Vložte do mixéru nakrájenou cibuli, rajče, okurku, papriku a pálivou papričku. Umixujte na kaši, vlijte do nádoby. Postupně vmíchejte tomatovou šťávu, cukr, česnekový prášek, olej a ocet. Zlehka osolte a opepřete. Podávejte s rýžovými chlebíčky Racio. Samozřejmostí je i pití – nejlépe čisté vody.

 

Druhá večeře
Malý netučný jogurt (můžeme ochutit lžičkou medu na prohloubení noční regenerace)
Energetická hodnota: přibližně 150 kcal


 
Autor: ing. Ivan Mach

 

 

Čtěte také:

Revoluce v lednici a ve spíži

Ovoce a zelenina

Přirozená výživa a strava

Nestačí jen začít cvičit

Co a kdy pít

Rychle, chutně, dietně