Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

RYCHLE, CHUTNĚ, DIETNĚ – 26. DÍL

Přinášíme vám 26. část receptů, které vám mohou pomoci změnit vaše stravovací návyky.

 

Další jídelníčky Rychle, chutně, dietně naleznete zde

 

SNÍDANĚ: Šafránová krupicová kaše s citronovou šťávou
Suroviny: 250ml odtučněného mléka, 3 lžíce krupičky, 1 lžička cukru krupice, 1 lžíce sušeného ananasu, 1 lžíce mandlí, špetka šafránu, 1 lžíce másla
Postup: Mléko přivedeme k varu, osladíme cukrem, trošku osolíme a za stálého míchání vsypeme krupici. Přibližně 7 minut povaříme. V malém kastrůlku necháme rozpustit máslo a na něm krátce osmažíme šafrán. Kaši nandáme na talíř,  doprostřed naaranžujeme šafrán s máslem a posypeme sušeným ananasem a mandlemi.

 

Energetická hodnota snídaně: 354kcal

 

SVAČINA: 1ks ovoce

OBĚD: Kuřecí rizoto

Suroviny: Lžíce olivového oleje, ½ cibule, 50 g žampiony (očištěné), 100g kuř. masa (prso), 50 g cuketa, 70 g červená paprika, 1lžíce sojové  omáčky, 80 g uvařené rýže Natural, sůl, pepř
Postup: Na pánvičku s nepřil. povrchem stříkneme oliv. olej, dáme zesklovatět nakrájenou cibulku, přidáme nakrájené kuřecí maso na kostičky a necháme jej opéci. Přidáme nakrájené žampiony, osolíme, opepříme - dusíme. Po chvilce do pánve přihodíme nakrájenou cuketu, papriku, špetku koření a lžičku sojové omáčky. Mírně podlijeme a pod pokličkou chvilku dusíme. Promícháme s uvařenou rýží. Servírujeme se zeleninou.

 

Energetická hodnota oběda: 419kcal

SVAČINA: Dietní toustík s malým zeleninovým salátem
Suroviny: 1 bílek, 1 lžíce mléka a špetka soli, 1 celozrnný toustový chléb, 2 ředkvičky, ½ malé kedlubny, semínka
Postup: Bílek našlehejte s mlékema špetkou soli. Pánev vytřete olejem a rozpalte. Celozrnný toustový chléb překrojte a namočte v bílku. Opečte ho na pávni z obou stran dozlatova. 2 ředkvičky omyjte a nakrájejte na plátky. ½ kedlubny oloupejte a nakrájejte na nudličky. Zeleninu smíchejte, osolte a posypejte semínky.

VEČEŘE: Mrkvový krém s kousky celeru a toustovým chlebem (4 porce)
Suroviny: 480g mrkev, 80g šalotky, 40g řapítatý celer, 20g celeru, sůl, pepř, olivový olej, 140g brambory
Příloha: 2 toustové chleby
Postup: Na nasekané šalotce orestujeme řapíkatý celer a mrkev, nakrájené na malé kousky. Čím menší, tím rychleji bude polévka hotová. Zalijeme vodou a dochutíme solí. Přidáme brambory, které slouží k zahuštění polévky. Vaříme do měkka a vše důkladně rozmixujeme. Malé kostičky celeru orestujem na olivovém oleji, dochutíme Maggi harmonie chuti a přidáme do polévky.

 

Energetická hodnota večeře: 158kcal

Sacharidy: 186g     Bílkoviny: 55g        Tuky: 21g

 

 

Vaše snažení zhubnout můžete podpořit i potravinovým doplňkem EXADIPIN.

EXADIPIN je přírodní doplněk stravy s vědecky ověřenými účinky. Obsahuje extrakt indické rostliny Salacia reticulata a vitamin D3. Reguluje hladinu krevního cukru po jídle, ovlivňuje pocit hladu a snižuje hmotnost.  Kolísání krevního cukru je jednou z příčin nadváhy, nadbytečný cukr tělo nedokáže zpracovat a přemění ho na tuk. Užívání EXADIPINU přináší dlouhodobý efekt v podobě štíhlé postavy a upevněného zdraví.