Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Rychle, chutně, dietně - 19. díl

Přinášíme vám devatenáctou část receptů, které vám mohou pomoci změnit vaše stravovací návyky.

 

DALŠÍ JÍDELNÍČKY naleznete zde

 

Snídaně

Tvarohová pomazánka s dalamánkem
Z nízkotučného tvarohu můžeme vytvářet různé druhy pomazánek, přidáme například česnek, pažitku, pórek, různé druhy koření. Ozdobíme rajčetem, okurkou nebo jinou zeleninou

Energetická hodnota: 293kcal


Svačina

Banán nebo kiwi

 

Oběd

Květák v sýrové omáčce
200g květáku, 1 lžička oleje, 1 lžíce mouky (nejlépe celozrnné), 30ml nízkotučného mléka, 15ml kondenzovaného mléka, cca 30g 30% Eidamu


Květák rozdělíme na růžičky a uvaříme téměř do měkka. Současně rozehřejeme asi olej, na které opražíme mouku (nejlépe celozrnné), odstavíme a postupně přiléváme mléko smíchané s kondenzovaným mlékem, stále mícháme, vrátíme na oheň a za stálého míchání povaříme, dokud omáčka nezhoustne. Potom přisypeme tvrdý sýr Eidam. Sýrovou omáčku naklademe na květák a grilujeme 3min. v předehřáté troubě. Jako přílohu podáváme vařené brambory.

Energetická hodnota: 350,9 kcal

 

Svačina

Müsli tyčinka a nízkotučný jogurt

 

Večeře

Obložený talíř
Celozrnný chléb, 30g kuřecí šunky, 30g Eidamu, 1 rajče, 1 paprika, zeleninový salát

Energetická hodnota: 312 kcal