Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Rychle, chutně, dietně - 18. díl

Přinášíme vám osumnáctou část receptů, které vám mohou pomoci změnit vaše stravovací návyky.

 

DALŠÍ JÍDELNÍČKY naleznete zde

 

Snídaně

Melounová miska 

250 g žlutého melounu, nejlépe vychlazeného nakrájíme na kostičky do misky. Potřeme dva plátky knäckebrotu 150 g sýra cottage nebo lučiny.

 

Svačina

Pokrájené jedno jablko

 

Oběd

Mušličky s cizrnou (pro 4 osoby)

50 g těstovin (mušličky), 80 g cizrny naložené v nálevu, lžička semínek koriandru nebo listové petržele, 100 g malých rajčátek, 50 g jarní cibulky, 50 g pórku, několik lístků máty, lžíce oleje, sůl

 

1. V pánvi se zahřátým olejem krátce osmahneme nakrájenou cibulku s pórkem a přidáme semínka koriandru. Asi po 5 minutách osolíme, přidáme rozkrojená rajčata a cizrnu. Krátce promícháme a vhodíme do pánve mušličky uvařené ve slané vodě.
2. Vše promícháme, ochutíme lístky máty a podáváme.

 

Svačina

Smícháme nízkotučný jogurt se lžičkou ovesných vloček

 

Večeře

Zelný salát s kuřecím masem

300 g bílého zelí, 150 g naložených rajčat nebo paprik, kyselou okurku, plátek kuřecího prsa, 3 lžíce okurkového nálevu, 1 lžíce olivového oleje, 1 lžičku koření na gyros, sůl.

 

Nakrájíme bílé zelí. Přidáme naložené rajčata nebo papriky a kyselou okurku. Opečeme plátek kuřecích prsou, nakrájíme na nudličky a přidáme ke směsi. Vmícháme okurkový nálev, olivový olej, koření na gyros a sůl.