Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Rychle, chutně, dietně - 17. díl

Přinášíme vám šestnáctou část receptů, které vám mohou pomoci změnit vaše stravovací návyky.

 

Snídaně

1 krajíc celozrného chleba, mízkotučný tavený sýr, obložte libovolnou zeleninou, vynikající jsou plátky šťavnatého rajčete.

 

Svačina

Pomeranč nebo kiwi, jogurt

 

Oběd

Květák v sýrové omáčce

200g květáku, 1lžička oleje, 1 lžíce mouky, 30ml nízkotučného mléka, 15ml kondenzovaného mléka, 30g Eidamu, brambory jako přílohu

 

200g květáku rozdělíme na růžičky a uvaříme téměř do měkka. Současně rozehřejeme asi 1 lžičku oleje, na které opražíme 1 lžíci mouky (nejlépe celozrnné), odstavíme a postupně přiléváme mléko (asi 30ml nízkotučného mléka smíchané s 15 ml kondenzovaného mléka), stále mícháme, vrátíme na oheň a za stálého míchání povaříme, dokud omáčka nezhoustne. Potom přisypeme asi 30g 30% Eidamu. Sýrovou omáčku naklademe na květák a grilujeme 3 min. v předehřáté troubě. Jako přílohu podáváme vařené brambory.

 

Svačina

Müsli tyčinka a jogurt

 

Večeře

Šopský salát

okurky, rajčata, paprika, pórek, balkánský sýr (40g) rozpečená bageta.

 

Další zdravé recepty naleznete zde