Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Rychle, chutně, dietně - 16. díl

Přinášíme vám šestnáctou část receptů, které vám mohou pomoci změnit vaše stravovací návyky.

 

Snídaně

Bylinkový chléb - na jeden krajíc celozrnného chleba si připravíme pomazánku z 1/2 svazku pokrájených řekviček, 50 g nakrájených okurek a 150 g sýra cottage. Ochutíme solí a trochu pepře.

 

Svačina

200 ml rajčatového džusu a 1 celozrnný rohlík

 

Oběd

Kuřecí plátky s fenyklem (4 osoby)

Energetická hodnota 1 porce: 525 kcal

 

100 g kuřecích prsou, 1 grapefruit, 1 citron, lžička sójové omáčky, 50 g fenyklu, 50 g listového salátu, lžička sezamových semínek, lžíce olivového oleje, sůl

 

1. Omyté maso nakrájíme na plátky, pokapeme šťávou z půlky grapefruitu, citronem, sójovou omáčkou a necháme asi 30 minut marinovat.

 

2. Maso vyjmeme, osmahneme na oleji z obou stran, upravíme na talíři, přelijeme marinádou a přidáme nakrájený salát a očištěný fenykl. Před podáváním posypeme sezamovými semínky.

 

Svačina

100 g čerstvých jahod

 

Večeře

Zeleninový salát

Energetická hodnota: 450 kcal

 

Svazek řekviček, 250 g ledového salátu, 75 g plátkového nízkotučného sýra, 2 lžíce nakrájené pažitky, 1 lžičku oleje, lžíci octa, lžíci jablečného džusu, špetka soli, pepř

 

Očistíme svazek ředkviček, nakrájíme na malé kousky. Přidáme olej, ocet, jablečný džus, špetku soli, pepř a nakrájenou pažitku. Dále nakrájíme ledový salát a plátkový nízkotučný sýr. Vše důkladně promícháme.

 

Další recepty naleznete zde