Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Rychle, chutně, dietně - 13. díl

Přinášíme vám třináctou část receptů, které vám mohou pomoci změnit vaše stravovací návyky.

 

Snídaně

Míchané vaječné bílky (1 porce)

Energetická hodnota: 250 kcal

Míchané vaječné bílky na cibulce, Knäckebrot nebo plátky celzrnné bagety, Lučina

 

Svačina

Kiwi nebo banán

Energetická hodnota: 300 kcal

 

Oběd

Pečený citronový pnagasius s grilovanou zeleninou

Energetická hodnota: cca 300 kcal

 

Pangasius - Filet z Pangase, citron, větvičku rozamrýnu, sůl, máslo, zelenina

Do zapékací misky dáme alobal, vložíme posolený filet pangasa, pokapeme šťávou z citronu, a i poklademe kolečky citronu. Na každý kousek ryby dáme plátek másla a nahoru větvičku rozmarýnu. Zabalíme do alobalu a pečeme 20 min. Pak alobal rozevřeme a zapečeme do zlatova ještě 10 min.

 

Svačina

Müsli tyčinka, jogurt

Energetická hodnota: 300 kcal

 

Večeře

Zeleninová směs s brambory

Energetická hodnota: 300 kcal

 

Zeleninová směs - mrkev, kedlubny, cukety, brokolice, hrášek, pórek, 200ml vývaru, 2 lžíce sojové omáčky, 1 lžíce worcesteruu, 1 lžíce cukru, šťáva z 1/2 citronu, 1 lžička škrobové moučky, sůl a pepř.

Nakrájenou zeleninu položíme na pánev s olivovým olejem. Rozmíchejte vývar se sójovou omáčkou, worcesterem ckrem, citronovou šťávou, solí,pepřem a lžičkou škrobové moučky. Tuto směs nalijte na zeleninu a krátce povařte. Můžete použít i jiný druh zeleniny dle sezóny.

 

Autor: ing. Ivan Mach