Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Rychle, chutně, dietně - 12.díl

Přínášíme vám jedenáctou část receptů, které by vám měly pomoct změnit stravovací návyky.

 

Snídaně

Knäckebrot nebo plátky celozrnného chleba s pomazánkou z lososa, ovoce, zelený čaj

Energetická hodnota: cca 300 kcal

 

Svačina

Pomeranč nebo banán, jogurt

Energetická hodnota: přibližně 300 kcal

 

Oběd

Kuřecí prsa se šunkou a chřestem, zeleninová obloha s kukuřicí

Energetická hodnota: cca 350 kcal

 

Kuřecí prsa, šunka, chřest, olivový olej, sůl a pepř

Kuřecí prso naklepeme. Prořízneme, tak abychom prso prořízly skrz naskrz. Chřest 2-3 ks zabalíme do šunky a vložíme do prořízlého kuřecího prsíčka. Ostatní kousky chřestu uvaříme cca 3 minuty ve varu. 

 

Svačina

Müsli tyčinka, jogort

Energetická hodnota: přibližně 300 kcal

 

Večeře

Zeleninový salát s tuňákem, Knäckenbrot nebo celozrnný chléb

Energetická hodnota: cca 160 kcal

 

1 hlávka ledového salátu, 1 konzerva tuňáka v rostlinném oleji, zelené olivy, 2 malé cibulky i s natí, 1 červená paprika, vinný ocet, bylinkové koření, sůl, 3 snítky kopru

Salát, papriku, cibulku a kopr nakrájíme na kousky, přidáme tuňáka o olivy. Dochutíme octem a bylinkovou solí.

 

Autor: Ing. Ivan Mach