Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Jednoduchý trik, díky kterému toho sníte mnohem méně

I v tomto případě platí, že ty nejlepší věci bývají velmi jednoduché.

Skoncovat s přejídáním nebo snížit příjem kalorií není lehká věc. Chce to mít určitou míru sebeovládání, abyste si dokázali na talíř naložit menší porci a odolali všem těm jedlým pokušením, která na vás číhají na každém kroku.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Zdravé potraviny, které mají víc tuku než kobliha

Zobání = přibírání

Zvládněte zdravý jídelníček při pracovním vytížení

 

Jestli máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno možné a výsledek není vidět, zkuste jednoduchý trik, který vymyslel Brandon Nguyen, spoluzakladatel webových stránek o zdravém životním stylu ChillPill. Princip je v tom, že nebudete při jídle používat svou dominantní ruku. Pokud jste tedy pravák, budete jíst levou a naopak. Ti, kdo zvládají většinu věcí dělat oběma rukama, mají v tomto případě bohužel smůlu.

To, že nebudete používat dominantní ruku, vás donutí jíst mnohem pomaleji a budete se muset na jídlo více soustředit. Budete na tom vlastně podobně, jako tříleté dítě, které se učí jíst příborem a trvá mu hodně dlouho, než sní jídlo na talíři. Pro začátek to zkuste třeba jen s večeří, u které má hodně lidí tendenci se přejídat. Když ji sníte mnohem pomaleji, bude mít váš žaludek čas na to dát signál mozku, že už má dost.

Zní to možná trochu podivně, ale tomuto hubnoucímu triku dává zapravdu i pět let stará studie, které se zúčastnilo celkem 89 návštěvníků kina. Polovina jich dostala čerstvý popcorn, druhá polovina popcorn týden starý. Všichni popcorn snědli, což nebylo nijak zajímavé zjištění. Zajímavé ale bylo, že když ho měli jíst opačnou rukou, než kterou používají ke všem činnostem, snědli popcornu o 30 procent méně.

Zkuste to sami a uvidíte. Ale než si začnete šmrdlat lžící s polévkou po obličeji, protože se prostě nedokážete trefit na první pokus do pusy, připomeneme vám pár dalších osvědčených triků, které vám v hubnutí také pomohou:



1. Dávejte si jídlo na menší talíře


2. Jezte u stolu, ne na gauči.


3. Vypněte před jídlem televizi.


4. Počkejte 20 minut, než si půjdete přidat nebo si půjdete pro dezert.


5. Zbytky jídla hned zabalte a ukliďte.


6. Jídlo servírujte u kuchyňské linky, ne přímo na jídelním stole.


7. Hned po jídle si vyčistěte zuby nebo si vezměte žvýkačku

 

 

Zdroj: Prima ŽENY

 

iPrima_zeny_v2.jpg