Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Jídlo a výživa

07.08.2019 16:19
Naše babičky vařily jednoduše a moc dobře věděly, co je dobré

Pokud se po celý rok snažíte jíst co nejvíce sezónních surovin z lokálních zdrojů, červenec a srpen jsou jedny z našich „nejplodnějších“ měsíců.

22.07.2019 22:27
Máme tipy na 7 skvělých nízkosacharidových svačinek!

Představíme vám 7 tipů na neotřelé svačinky plné proteinů a s minimálním obsahem sacharidů.

22.07.2019 22:11
Co s vámi dělá cukr?

Průměrný Čech sní za rok téměř čtyřicet kilo cukru. Lékaři přitom doporučují jen polovinu tohoto množství. Co všechno cukr s naším tělem dělá?

22.07.2019 21:55
Jak jíst při kocovině a nepřibrat?

Pokud si občas alkohol dopřejete a kocovina se bez varování dostaví, nenechte si zničit pokrok v hubnutí - držte se ve stravování těchto pravidel.

15.07.2019 23:05
6 salátů do horkého léta

Saláty k létu prostě patří. Mají šmrnc a neodrovnají vás tolik jako knedlíky s omáčkou.

08.07.2019 22:05
Sladké svačinky k odpolední kávě, které neohrozí postavu

Inspirujte se těmito tipy na delikátní, ale přitom kaloricky úsporné dobroty.

17.06.2019 22:53
Vločky z pohledu sportovní výživy

Ve sportovní výživě se hodí dobrá stravitelnost vloček, kvalitní komplexní sacharidy v nich obsažené, ale také značný podíl vlákniny.

17.06.2019 22:48
Brambory z pohledu sportovní výživy

V kombinaci s masem, vejci nebo mléčnými produkty mají brambory velice výhodné aminokyselinové spektrum, takže poskytnou potřebnou výživu pro regeneraci tkání i tvorbu svalové hmoty.

10.06.2019 10:03
Rýže z pohledu sportovní výživy

Rýži bychom obecně mohli zařadit mezi potraviny, které je vhodné mít celoročně ve svém jídelníčku. Ale...

03.06.2019 10:35
Zkuste jídelníček, který nastartuje vaše spalování

Poradíme vám, jak začít, pořádně nastartovat metabolismus a zbavit se nafouklého břicha.

hubnouci_serial_250x600.jpg

 

Jidelnicek_v1.jpg