Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Jídlo a výživa

23.08.2019 18:37
Bílkoviny v rostlinné stravě. Kde je hledat?

Ať už patříte mezi vegany, vegetariány, nebo se jen snažíte omezit příjem masa, vaše tělo bude potřebovat bílkoviny. Které rostliny je pro vás mají?

07.08.2019 16:19
Naše babičky vařily jednoduše a moc dobře věděly, co je dobré

Pokud se po celý rok snažíte jíst co nejvíce sezónních surovin z lokálních zdrojů, červenec a srpen jsou jedny z našich „nejplodnějších“ měsíců.

22.07.2019 22:27
Máme tipy na 7 skvělých nízkosacharidových svačinek!

Představíme vám 7 tipů na neotřelé svačinky plné proteinů a s minimálním obsahem sacharidů.

22.07.2019 22:11
Co s vámi dělá cukr?

Průměrný Čech sní za rok téměř čtyřicet kilo cukru. Lékaři přitom doporučují jen polovinu tohoto množství. Co všechno cukr s naším tělem dělá?

22.07.2019 21:55
Jak jíst při kocovině a nepřibrat?

Pokud si občas alkohol dopřejete a kocovina se bez varování dostaví, nenechte si zničit pokrok v hubnutí - držte se ve stravování těchto pravidel.

15.07.2019 23:05
6 salátů do horkého léta

Saláty k létu prostě patří. Mají šmrnc a neodrovnají vás tolik jako knedlíky s omáčkou.

08.07.2019 22:05
Sladké svačinky k odpolední kávě, které neohrozí postavu

Inspirujte se těmito tipy na delikátní, ale přitom kaloricky úsporné dobroty.

17.06.2019 22:53
Vločky z pohledu sportovní výživy

Ve sportovní výživě se hodí dobrá stravitelnost vloček, kvalitní komplexní sacharidy v nich obsažené, ale také značný podíl vlákniny.

17.06.2019 22:48
Brambory z pohledu sportovní výživy

V kombinaci s masem, vejci nebo mléčnými produkty mají brambory velice výhodné aminokyselinové spektrum, takže poskytnou potřebnou výživu pro regeneraci tkání i tvorbu svalové hmoty.

10.06.2019 10:03
Rýže z pohledu sportovní výživy

Rýži bychom obecně mohli zařadit mezi potraviny, které je vhodné mít celoročně ve svém jídelníčku. Ale...

hubnouci_serial_250x600.jpg

 

Jidelnicek_v1.jpg