Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Prima hubnutí – na co je dobrá hrazda?

Ve městech i na vesnicích se pomalu rozrůstají outdoorová hřiště s hrazdami, které v zimě studí a na podzim jsou mokré a kloužou. Využijte léta k posilování horní poloviny těla - pravidelně cvičte shyby, tricepsové kliky, procvičujte ramena i úchop ve visu a nezapomeňte potrápit také břišní svaly.

 

ZACVIČTE SI TAKÉ:

Prima hubnutí - rozcvička je grunt

Prima hubnutí - běháme a posilujeme

Prima hubnutí - jak posilovat, když máte po ruce lavičku?

 

Při cvičení vám doporučujeme používat rukavice na cvičení - především nemáte-li hrazdu s pěnovými úchopy. Jinak se nevyhnete bolestivým mozolům. Při pauzách mezi cviky si rozhodně nesedejte – svaly vám rychle ztuhnou a vy už nebudete chtít dále cvičit. Tento čas raději využijte protahováním a lehkým pohybem.

Trenérka Marie Korseltová si pro vás připravila dvě videa na vysoké a nízké hrazdě. Obě určitě stojí za to vyzkoušet.

 

Cvičení na vysoké hrazdě

 

Prima-hubnuti-na-co-je-dobra-hrazda-v1.jpg

 

 

Cvičení na nízké hrazdě

 

Prima-hubnuti-na-co-je-dobra-hrazda-v2.jpg

 

Nezapomeňte na dnešní odměnu :)

 

Odměna: Pegas PREMIUM Pistachio

 

Pegas-Pistachio.jpg            

 

Drsný trénink horní poloviny těla si říká o něco extra. Dejte si smetanovou zmrzlinu s pistáciovou polevou, ve které jsou ukryté kousky oříšků. Co víc si po cvičení přát, než Pegas PREMIUM Pistachio?

Máte i vy favorita ve zmrzlinách Pegas? Jaká to je? Jejich výběr naleznete ZDE

 

 

Dejte si do těla, zamlsejte si a vyhrajte :)

Selfíčko = Kosmetický balíček. Už jste při svém tréninku využili hrazdy? Máte nějaký oblíbený cvik, který jste nenašli na dnešním cvičebním videu? Vyfoťte se při něm a pošlete nám fotografii na e-mail: info@fithall.cz a tři nejzajímavější fota ohodnotíme dárkovým balíčkem.

 

Těšíme se na vaše příspěvky