Navštivte nás i na

ČTENÍ O CVIČENÍ, VÝŽIVĚ A ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU

Magazín

07.08.2019 17:51
Jídlo a dieta na cestách

Naučte se několik pravidel, díky kterým si cestování užijete, ale zároveň se vyhnete pohromě v podobě narůstající hmotnosti a pocitu, že se vám jedení vymklo z ruky.

07.08.2019 16:07
5 rychlých cviků na funkčni břicho

Zde je několik cviků na břicho, ve kterých se kombinuje funkčnost a estetika.

22.07.2019 23:20
Spánek jako pomocník při hubnutí

Pokud se snažíte hubnout, nezapomínejte na spánek jako na důležitý faktor úspěchu. Zde je několik faktů, proč ho nepodceňovat při cestě za štíhlejší linií.

22.07.2019 23:16
Co s vámi dělá cukr?

Průměrný Čech sní za rok téměř čtyřicet kilo cukru. Lékaři přitom doporučují jen polovinu tohoto množství. Co všechno cukr s naším tělem dělá?

15.07.2019 22:56
Pole dance - proč ho chtít vyzkoušet?

Pokud váháte, zda vyměnit běžecké legíny za minikraťásky a podprsenku a jít se s tyčí utkat, zde je několik důvodů, které by vás mohly malinko popostrčit.

08.07.2019 22:53
Sladké svačinky k odpolední kávě, které neohrozí postavu

Inspirujte se těmito tipy na delikátní, ale přitom kaloricky úsporné dobroty.

19.06.2019 12:33
Letní sporty, při kterých spálíte nejvíc kalorií

Nechtějte hubnout do plavek, chtějte mít pevné, pružné, zdravé a funkční tělo po celý rok.

17.06.2019 22:58
Rýže z pohledu sportovní výživy

Rýže se botanicky řadí mezi jednoděložné rostliny z čeledi lipnicovitých. Co se její konzumace týče, pokrývá asi 20% kalorické spotřeby lidské populace. Dalo by se proto směle tvrdit, že je nejrozšířenější potravinou vůbec.

26.05.2019 21:12
Jak z obyčejné chůze vytěžit maximum?

Zde je několik tipů, které vám pomohou vytěžit z chůze maximum.

19.05.2019 11:10
Low carb neboli nízkosacharidové obědy do 10 minut

Inspirujte se těmito low carb obědy, které zvládnete připravit do 10 minut a pak si jen užívejte skvělou chuť i minimum použitého nádobí.

hubnouci_serial_250x600.jpg

 

Jidelnicek_v1.jpg